AdamN Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hur ändrar man namn på ett fordon t.ex om jag vill ändra namnet på min faggio till Piaggo nrg mc3? hur gör jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bilarnas namn finns i filen "american.gxt", öppna den i wordpad(vissa dokument visas bättre där) eller i Anteckningar a.k.a. Notepad. Leta rätt på fordonsnamnen där inne, och ändra dom. Glöm inte att göra backup på filen ifall det skulle krasha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bilarnas namn finns i filen "american.gxt", öppna den i wordpad(vissa dokument visas bättre där) eller i Anteckningar a.k.a. Notepad. Leta rätt på fordonsnamnen där inne, och ändra dom. Glöm inte att göra backup på filen ifall det skulle krasha. Varför inte ladda ner car installer som samtidigt gör backup som man gör dom andra bilarna i spelet.. ? desutom så kan man ändra namnen där..och sen på tools Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Varför inte ladda ner car installer som samtidigt gör backup som man gör dom andra bilarna i spelet.. ? desutom så kan man ändra namnen där..och sen på tools Då är man ju nybörjare ju...bah. Man måste vara l33t och göra det från början. Nej, men jag visste inte att den fanns. Vilket du nog borde veta, för i så fall hade jag skrivit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts