Jump to content

Artikel-Topicen

Alpha
 Share

Recommended Posts

Funkar skitbra.

Edit: Mjaaa, han var rätt korkad

Men snälla, Aftonbladets förstasida:

"BILDEXTRA, SEKUNDERNA EFTER KRASCHEN"

"KUNGENS KROCK" som stor jävla överskrift.

Vem fan bryr sig? Vem som helst krockar, skillnad om det vart livshotande, nu vart han fan inte ens skadad.

post-22-1125035437_thumb.jpg

Redigerad av leftbehind
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte göra en tråd där man ska posta interessanta nyhetartiklar, resentioner på filmer,böcker osv eller läsvärda krönikor istället för att göra olika trådar. Låter det som en bra idé? (w00t)

http://www.expressen.se/index.jsp?a=425815

Han är ju helt sjuk i huvet!! ;)

Han verkar ju trevlig, eller vad säger ni? :(

(han är nog liiiiite knäpp i huvudet, sen är ju Amerikan, men det kan han väl inte hjälpa, så som deras ledare beter sig...)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

For yer infawrmation, Phelps avskyr Bush och hela Amerika. Han avskyr även satanister, homosexuella, kanadensare och svenskar. Sverige står på hans hatlista eftersom en av hans utsände, Åke Green, blev arresterad i Sverige på grund av att hans predikan mestadels var anti-bög-propaganda.

Jaja, Freddy Phelps är the man och kommer skåla med Gud när den dagen kommer. Japp, jag är superseriös.

Redigerad av Crice
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.

http://expressen.se/index.jsp?a=427716

Undra vad den dära knäppa prästgubben har att säga nu...

Han hyllade ju 9/11, så jag tror inte han är direkt ledsen över att amerikaner dör.

Varför Fred Phelps är så arg, av Johan.

Det var en gång en liten pojke som hette Fred Phelps. Fred växte upp och blev tonåring, sen blev han ännu äldre (big shocker). Fred Phelps blev i tjugoårsåldern kär i en annan man, och han visste att det här var hans enda sanna kärlek. Men Fred blev rasande på sig själv, han som visste att Gud hatade bögar. Fred visste nu att han var förpassad till helvetet efter döden. Han bestämde sig för att hålla känslorna inom sig och ägna sin livstid åt att hata homosexuella. Garderobsbögen Fred trodde att han kunde rädda sin själ in i himlen, men kan han verkligen det?

Haha, jag är gubbfan på spåret!

---

Edit: Det här är väl en trevlig artikel:

http://copyriot.blogspot.com/2005/08/psyke...skt-patent.html

Woohoo, jag ska ta patent på att simulera våld och sex i spel och på film/TV!

Bah, snart blir det licenspengar bara vi använder vissa ord när vi pratar...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor