Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 tjenna jag tror att jag saknar en The games factory fil, så kan ni hjälpa mig och säga vad det står när ni startar testen säg till vad det står om det typ står Missing gox file eller nått sånt säg vad som står eller om testen funkar! testen snälls hjälp mig! om inte det här funkar så kan det betyda att inte Tpd funkar för andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 det funkade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 det funkade! står det: funkade det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja för mig med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 för mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 bra!! tack så mycket att ni testade den! nu kan jag fortsätta på Tpd Goda nyheter: jag är nästa klart med det! spelet kommer vara ungefär 4 mb och jag tycker att det är mitt bästa spel hitils hoppas att ni gillar det när det kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 bra!! tack så mycket att ni testade den! nu kan jag fortsätta på Tpd Goda nyheter: jag är nästa klart med det! spelet kommer vara ungefär 4 mb och jag tycker att det är mitt bästa spel hitils hoppas att ni gillar det när det kommer! när är snart? typ 2 dagar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pocket_brother Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 hur länge är detkvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 hur länge är detkvar ja... suck min kompis är klar med sitt demo för sitt spel han och jag tävlar med att göra spel som ni kanske vet.... och jag får bara släppa spelet när han är klar med sitt... jag funderar på att gå ur tävlingen.. och släppa spelet... vad tycker ni? ska jag gå ur tävlingen och få höra från honom restan av mitt liv: jag är bäst på gjöra spel dina spel suger!! eller ska jag fortsätta med tävlingen och ni får vänta längre, å jag kanske vinner mot honom... så vad tycker ni vad ska jag gjöra? gå ur tävlingen eller fortsätta med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja... suck min kompis är klar med sitt demo för sitt spel han och jag tävlar med att göra spel som ni kanske vet.... och jag får bara släppa spelet när han är klar med sitt... jag funderar på att gå ur tävlingen.. och släppa spelet... vad tycker ni? ska jag gå ur tävlingen och få höra från honom restan av mitt liv: jag är bäst på gjöra spel dina spel suger!! eller ska jag fortsätta med tävlingen och ni får vänta längre, å jag kanske vinner mot honom... så vad tycker ni vad ska jag gjöra? gå ur tävlingen eller fortsätta med den? fortsätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 fortsätt! Håller med till 99,5%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Håller med till 99,5%! Haha, är det bara det som är problemet?? Om du vill släppa ditt spel så gör det! Skit i om din kompis säger att dina spel är dåliga, om vi som spelar tycker de är bra så är de det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Haha, är det bara det som är problemet?? Om du vill släppa ditt spel så gör det! Skit i om din kompis säger att dina spel är dåliga, om vi som spelar tycker de är bra så är de det!! ja igentligen är det rätt så töntigt... när jag är helt klar med det då bestämmer jag vad jag ska gjöra med det.. föresten nån som vill hjälpa mig att kolla stavfel och buggar som finns i spelet? det är ett rätt så jobbigt jobb att kolla efter alla fel men om det är nån som vill det säg det här då! obs: denna person som ska testa spelet MÅSTE kunna stava SK#T bra orka kolla efter fel och inte bara vill spela spelet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja igentligen är det rätt så töntigt... när jag är helt klar med det då bestämmer jag vad jag ska gjöra med det.. föresten nån som vill hjälpa mig att kolla stavfel och buggar som finns i spelet? det är ett rätt så jobbigt jobb att kolla efter alla fel men om det är nån som vill det säg det här då! obs: denna person som ska testa spelet MÅSTE kunna stava SK#T bra orka kolla efter fel och inte bara vill spela spelet! ja vill, ja vill! Oj! Jag vill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag kan oxå kolla fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 hmmm.. men jag behöver ju bara en.. och Tyrone har redan anmält sig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 f*n oxå aja det va synd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts