Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Är det någon som kan LÖSA DENNA: (DET ÄR INTE JAG SOM BEHÖVER HJÄLP, MEN JAG LÄGGER UPP DEN FÖR DEN E GANSKA KUL, JAG HAR DOCK INTE LÖST DEN) PROBLEM (Bild-verision "orginal") PROBLEM (Text-verision "made by Siana") Redigerad 27 augusti, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 "En dag när Johan kom ut i trädgården stod där en utomjordisk varelse och kliade sig i det som Johan antog vara huvudet." http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Är det någon som kan LÖSA DENNA: (DET ÄR INTE JAG SOM BEHÖVER HJÄLP, MEN JAG LÄGGER UPP DEN FÖR DEN E GANSKA KUL, JAG HAR DOCK INTE LÖST DEN) PROBLEM! Om den skulle vara i text här istället för en bild skulle jag gärna försöka på den men orkar inte läsa sådär. Fram o tillbaka Fram o tillbaka Fram o tillbaka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag suger redan på matte så...njae,fattar inte ett piss! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Åh sånt här är så svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Om den skulle vara i text här istället för en bild skulle jag gärna försöka på den men orkar inte läsa sådär. Fram o tillbaka Fram o tillbaka Fram o tillbaka... Håller med. Hade säkert kunnat lösa den om den inte var så jobbig att läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Håller med. Hade säkert kunnat lösa den om den inte var så jobbig att läsa. Som sagt är det inte min uppgifft, utna jag fick den skicka till mig, så jag kan inte göra så mycket åt att det är en scannad uppgift... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 3 stycken anntener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) 3 stycken anntener Skriv gärna hur du resonerar också Bevis skall alltid göras, like a true matematiker Redigerad 25 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 3 stycken anntener Hmmm... varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 14 Antenner. 5 (fingrar) + 5 (fingrar) = 14 (Antenner). Det tror jag i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 14 Antenner. 5 (fingrar) + 5 (fingrar) = 14 (Antenner). Det tror jag i alla fall. Det TRODDE!, jag med, men det visade sig bli 1.4, vilket inta är ett jät tal och som inte fungerar på ALLA pukter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 14 Antenner. 5 (fingrar) + 5 (fingrar) = 14 (Antenner). Det tror jag i alla fall. Då menar du alltså att de skulle ha 5 fingrar skulle vara 7? Eftersom 5 + 5 = 14...och 14 uppenbarligen är samma som vår summa. Eller så är de inte de. Svårt o tänka sig in i ett helt annat talsystem när man är van vid det med basen 10. Danskarna kör ju med 20, hur orkar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Då menar du alltså att de skulle ha 5 fingrar skulle vara 7? Eftersom 5 + 5 = 14...och 14 uppenbarligen är samma som vår summa. Eller så är de inte de. Svårt o tänka sig in i ett helt annat talsystem när man är van vid det med basen 10. Danskarna kör ju med 20, hur orkar dom Dom räknade inte med fingrarna, utan med antennerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Dom räknade inte med fingrarna, utan med antennerna. Jo jag vet, förklarade lite dåligt. Återkommer med ett annat resonemang när jag aktiverat hjärnan. Redigerad 25 augusti, 2005 av beat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag tänkte att dom räknar med en annan bas än d.v.s. 1/5*[antal antenner] Det visade sig bli 1.4 antenner, vilket inte är ett heltal!, och därmed inte fungerar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 0, för hans antenner krossas av hans hjälm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hmm det va klurigt, har kommit fram till att varje gång han lägger till 5 lägger han till 9 men jag fattar ej varför det första 5:an bara e 5, det får ngn annan komma på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Usch... Det var ett tag sen man räknade med olika system, minns inte riktigt... Kan försöka tänka på det sen... @Foo: Hur fan kan han ha 1.4 antenn(er) på huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts