Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Själv har jag hört nåra stycken Observera att ni bara får rösta Ja om ni har hört låten på RADIO eller TV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har hört några låtar från Radio x (T.E.X Guns n roses) ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hört hellraiser med ozzy osbourne på nån rock kanal, kommer dock inte ihåg va den hette Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Express yourself med N.W.A i en carte dor reklam tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hörde Free bird i That 70's Show och samma plus Welcome to the Jungle samt Two tickets to paradise i the Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har hört Welcome to the Jungle och Two tickets to paradise i The Simpsons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har hört en Snoop Dogg och Dr. Dre låt på Chappelle's Show på MTV!! (Skitskoj program!! ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har hört en Snoop Dogg och Dr. Dre låt på Chappelle's Show på MTV!! (Skitskoj program!! ) Deep Cover utan Dre, bläh! Själv har jag hört allt i Playback & RLS förutom Biz Markie - The Vapors utanför SA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Många K-dst låtar är med på radio guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Man har ju hört typ Ice Cube - today was a good day o så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Har hört cirkus 20 låtar från spelt på radio, tittar inte så mycket på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Chappeles show äger! specieltt när dom härmar Lil Jon... Ja har hört Express Yourself och welcome to jungle och 2ticketstoparadise i The Simpson. Ja har hört fler från Vice City. Redigerad 27 augusti, 2005 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag hör låtar från Sa hela tiden. På TV, radio, i filmer mm. OT: Min favorit sketch i Chappelle´s show är de där Dave imiterar Rick James. "I´m Rick James, bitch"" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Jag hörde Neil Young - A horse with no name och Heart - Barracuda på radio för ett tag sen..! Guns N' Roses spelas ju lite nu som då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts