Boomer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Vilket gta spel har bäst radio kanaler? själv tycker jag VC Edit: ja gör denna poll för att ja har tänkt att göra en mod där man byter radio kanaler i SA ganska simpelt men ändå Redigerad 25 augusti, 2005 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Off topic Fel forum (eller vad det heter) Ska väl ligga i Allmänt Gta snack ??? On topic Tyckte nog Vc hade bäst soundtrack ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Off topic Fel forum (eller vad det heter) Ska väl ligga i Allmänt Gta snack ??? Oj, kanske de. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Finns väl redan en sån här tråd? Vote : VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Finns väl redan en sån här tråd? Hmm.. kanske de, men ja vill höra eftersom ja ska göra en mod (eller va man säger) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vote: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vice city lätt, otroligt passande och skön musik! blev tårögd när jag åkte på stranden och hörde broken wings - mr mister, solnedgång :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Off topic Fel forum (eller vad det heter) Ska väl ligga i Allmänt Gta snack ??? Helt rätt. *Flyttar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Rrrrrrrrrrrrrrradioo Espantoso! man blir så glad av den och den ger sån härlig känsla till VC också. annars är nog SAs kanaler bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hmm... nån som vet var man hittar radiokanalerna i SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vc. Vrock :C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Votar på vc!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Självklart att det är VC Vote: VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Självklart att det är SA Vote: SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Självklart att det är SA Vote: SA SA har ju sämst musik jämfört med VC! Det är desutom bäst talkshows i VC också! Men det e ju coolt det där med att det inte e en jävla slinga som spelar om samma låtar i precis samma ordning i San Andreas. Redigerad 27 augusti, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Hade jag aldrig spelat GTA:VC så hade jag aldrig gillat hårdrock idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 VC. emotion 98.3. sitter just nu och lyssnar på REO speedwagon - Keep On Loving You . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Artur Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Jag säger VC har bäst radio, som aktiv radiolyssnare(lyssnar alltid på sr P3)ser jag mig själv kunna avgöra denna fråga. K-jah är mycket bra gjord, även V-rock har hög potential. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
speedez Skrivet 5 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2005 Gav blank röst har vc men har ej lyssnat så mycke på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts