Hew Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Förort söder om sthlm Alby? Ballt, Hallunda här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Alby? Ballt, Hallunda här Solna kommer att dominera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Solna kommer att dominera! Abri kommer skicka Dogge på dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Alby? Ballt, Hallunda här Ehm, fel sida sjön där... snarare nånstans i mitten av cirkeln av: Skärholmen, Kungens Kurva, Vårby, Fruängen, Sätra och Älvsjö... Men visst Alby är fint så fort man kommit upp ur tunnelbanan, Shit man mår fan illa nere i den stationen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag tvivlar på att du är äldre än 15-16 år. När du har upplevt staden på riktigt kommer du också inse det jag insåg. Finns en del bra saker med Malmö men överlag är det en skitstad Malmö är fint, ni har ett litet gulligt antikvariat med en massa fina vinyler och serietidningar. Fina parker, dessutom. Fina caféer, det får man inte heller glömma =) Fast visst, den suger säkert också - det finns inga perfekta städer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Söralid Jag med. Söralid hmm... Bor du på Söravägen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Abri kommer skicka Dogge på dig. Öhh, Dogge är inte ond, har träffat han och han var en snäll person. Så han lär inte komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Göteborg =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moongoose Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Något utanför uppsala, Örsundsbro.. Vill bort, hellre gbg eller sthlm pga bättre affärer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nix Skrivet 29 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 (redigerad) ......... Redigerad 29 augusti, 2005 av Nix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Jag med. Söralid hmm... Bor du på Söravägen eller? Näe. Syrsavägen typ vid turkica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Tyresö - Stockholm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Näe. Syrsavägen typ vid turkica Fyfan bor på Fjärilsvägen. Mer får du inte veta. Söra Närköp heter det! Redigerad 31 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fyfan bor på Fjärilsvägen. Mer får du inte veta. Söra Närköp heter det! Jävla nära vi sitter dårå haha TURKICA heter de. fasst han blonda e schysst. frågar alltid om de e något mer man vill ha. som om de skulle gå å köpa cigg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fear teh GTAsajten chat. T: Jag bor i Åkersberga också. Värsta celeb-town, det bor en halvmoderator där. Ni bör även dyrka jaeger, han har pratat med mig. IRL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Fear teh GTAsajten chat. T: Jag bor i Åkersberga också. Värsta celeb-town, det bor en halvmoderator där. Ni bör även dyrka jaeger, han har pratat med mig. IRL! Ja du tobbe. å du känner ju min syrra också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Jävla nära vi sitter dårå haha TURKICA heter de. fasst han blonda e schysst. frågar alltid om de e något mer man vill ha. som om de skulle gå å köpa cigg Mmm Polacken. Yeah jaeger känner honom. Okej inte för mycket offtopic nu. Men Åkersberga regerar på detta forum. Antar att du går i Söra MoriX? MoriX du är Micke eller hur? Volvo killen? Redigerad 31 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Mmm Polacken. Yeah jaeger känner honom. Okej inte för mycket offtopic nu. Men Åkersberga regerar på detta forum. Antar att du går i Söra MoriX? Helt rätt. Edit: VA i helvette.... vem e du ? föressten e volvo tröjan förliten nu ^^ Redigerad 31 augusti, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 (redigerad) Helt rätt. Edit: VA i helvette.... vem e du ? föressten e volvo tröjan förliten nu ^^ Det kan du fundera på ett tag. FAN VAD SÄKER MAN ÄR! Redigerad 31 augusti, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 31 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2005 Det kan du fundera på ett tag. FAN VAD SÄKER MAN ÄR! Börjar bli lite läskigt å va på de här forumet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts