Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Gotland>Roma Ah, hell, ni har underbara pizzor. Stannar alltid vid Klosterbrunnens när jag är i närheten. Momma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Stockholm, Älvsjö Alla 08:or, ska vi ha en stockholmsträff där vi kan snacka om "durrar" och allt möjligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Ah, hell, ni har underbara pizzor. Stannar alltid vid Klosterbrunnens när jag är i närheten. Momma. Haha, har du varit Roma? Bor bara ca. 1,5 km från Klosterbrunnen, och Puslakan bor asnära! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Haha, har du varit Roma? Bor bara ca. 1,5 km från Klosterbrunnen, och Puslakan bor asnära! Neat, vi får ta en pizza någon gång när jag tittar förbi. Är dock bara sommargotlänning, en sådan där "mave" eller vad ni kallar dem, så det får bli i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Neat, vi får ta en pizza någon gång när jag tittar förbi. Är dock bara sommargotlänning, en sådan där "mave" eller vad ni kallar dem, så det får bli i sommar. "mave"? Vad sjutton är det? Har aldrig hört det förut. Men vart är det du bor när du är nere då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag bor på Öland i Borgholm. Det står på location i profilen annars. Du också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 "mave"? Vad sjutton är det? Har aldrig hört det förut. Men vart är det du bor när du är nere då? Mave är "mås" på gotländska, din noob. Jag bor i Sanda, i närheten av Klintehamn, på somrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag bor granne med Klosterbrunnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 SAAB är bästa bilen .usch.. såna påståenden som ger trollhättan dåligt rykte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Falun... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Luleå. Tråkigt, dock sant. Endast en bra skivaffär. Det, och ett fåtal stället som säljer Chai Latte (eller Chai Te, whateva' ya' wanna' call 'em). Stämning. ...eller? Tveksamt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Bor på en golfbana nära tylösand 4real i halmstad halland :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Örnsköldsvik A.K.A Foppaland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Östersund i jämtland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Stockholm>Täby>Gribbylund C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 I Målilla, en mil söder om Hultsfred, tre mil söder om Vimmerby. Ganska känd kedja av samhällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Stockholm Redigerad 25 november, 2005 av flogiz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Ja bor Vice City HAHAH det skämtet sög förlått mig ja va tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 .usch.. såna påståenden som ger trollhättan dåligt rykte.. Och att Volvo är grundat i Göteborg ger Göteborg dåligt rykte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Bor på en golfbana nära tylösand 4real i halmstad halland :"> Bor också i Halmstad, södra delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts