Mathias Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 När jag skriver i photoshop blir det som att ha capslocka på (bara stora bokstäver) men det e vanligt i alla andra program vad kan jag har gjort för att det skulle bli så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tryck på Caps Lock knappen så blir det små bokstäver igen! Nää... men du kanske använder en font som bara inehåller STORA bokstäver! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Nää... men du kanske använder en font som bara inehåller STORA bokstäver! Har provat olika fonter. (som jag vet innehåller små) Redigerad 25 augusti, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Du har väl ändrat inställningarna så att det bara blir stora, det ligger bredvid där du fixar hur en font ska formas knappen. Annars vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts