C-J Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) EDIT: SPOILER VARNING På nåt streetrace uppdrag som man kör me catalina eller senare så e gta 3 snubben me han som catalina åker me! Har ej nån bild på detta men om nån kan lägga upp d eller nåt! Redigerad 25 augusti, 2005 av C-J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ojdå.. du var allt snabb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 ? vaddå om du menar att dt redan har varit nån som visat d på gtasajtens forum så hittade jag inte d när ja sökte topics! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Du skrev att man träffar han killen på ett uppdrag, so what? Btw SPOILERVARNA! Redigerad 25 augusti, 2005 av emgee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Och VITMAEKERA ERA SPOILERS! [COLOR=white]Text[/COLOR] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 ? vaddå om du menar att dt redan har varit nån som visat d på gtasajtens forum så hittade jag inte d när ja sökte topics! Då sökte du fel för det finns en jävla massa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) SPOILER! SPOILER! Här är en bild på honom för de som inte sett.. Jag var där för ett tag sen och blev lita förbluffad själv. Redigerad 25 augusti, 2005 av helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Old News Men nu ska vi inte vara sura Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts