Teen Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har kollat igenom forumet men hittar inget. Vilket pogram kan man göra bilar till sa? Skicka gärna med länk där man kan ladda ner det tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har kollat igenom forumet men hittar inget. Vilket pogram kan man göra bilar till sa? Skicka gärna med länk där man kan ladda ner det tacksam för svar Ofta du har kolla igenom forumet då.. finns minst 10 trådar om det här.. men man kan använda szmod.. Och gå in på downloads Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ofta du har kolla igenom forumet då.. finns minst 10 trådar om det här.. men man kan använda szmod.. Och gå in på downloads 10?? fan hundra miljoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 10?? fan hundra miljoner Det där låter som ett vad. Vill du slå vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ofta du har kolla igenom forumet då.. finns minst 10 trådar om det här.. men man kan använda szmod.. Och gå in på downloads Szmod? menar du inte Zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Szmod? menar du inte Zmodeler? Du fattade att jag menade det ditt pund xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 När ni ändå pratar om att göra bilar så slänger jag fram min fråga: (lite offtropic men...) När man bygger bilar använder man ju vanligtvis Zmodeler, men fungerar det att göra en Bil i SketchUp och sen lägga in i spelet. Vet att det går att få in hus o så, men bilar... När jag provade med mitt Vice City fungerade det inte, men om det går till san Andreas? Det skulle underlätta om det gick För jag kan inte Zomodeler.. Men jag äger på SketchUp Tacksam för ett litet svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 När ni ändå pratar om att göra bilar så slänger jag fram min fråga: (lite offtropic men...) När man bygger bilar använder man ju vanligtvis Zmodeler, men fungerar det att göra en Bil i SketchUp och sen lägga in i spelet. Vet att det går att få in hus o så, men bilar... När jag provade med mitt Vice City fungerade det inte, men om det går till san Andreas? Det skulle underlätta om det gick För jag kan inte Zomodeler.. Men jag äger på SketchUp Tacksam för ett litet svar Offtropic? får vi inte ha en tropisk djungel här eller? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jo, men när jag menade med mitt "oftropic" menade jag att min fråga inte hör så mycket till det ämnet som tråden egentligen handlar om men ändå har lite med saken att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jo, men när jag menade med mitt "oftropic" menade jag att min fråga inte hör så mycket till det ämnet som tråden egentligen handlar om men ändå har lite med saken att göra. Ja. jag förstod det.... skulle bara skämta lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jo, men när jag menade med mitt "oftropic" menade jag att min fråga inte hör så mycket till det ämnet som tråden egentligen handlar om men ändå har lite med saken att göra. Det heter offtopic Och det tycker jag att vi är alldeles för mycket nu så vi kan väll hålla oss till ämnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Du fattade att jag menade det ditt pund xD Ha, förstod det ja, var bara tvungen att retas lite. ( ) Redigerad 26 augusti, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts