Great Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vad tycker ni är det bästa med GTA SA i jämförelse med de andra spelen i GTA serien och vad tycker ni saknas som borde finnas i de nästkommande spelen? Kul att veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Vad tycker ni är det bästa med GTA SA i jämförelse med de andra spelen i GTA serien och vad tycker ni saknas som borde finnas i de nästkommande spelen? Kul att veta Friheten.. lätt och storleken Redigerad 25 augusti, 2005 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Friheten e faktiskt ett av det bästa när det finns landsbygden och allt det där... men det finns vissa saker som jag tycker man skulle kunna ha gjort mer med, som till exempel spårvagnarna och 24/7-matbutikerna. En sak till också, när man började spela VC så var det en mäktigare känsla än i SA, men sen stärktes spel känslan i San Andreas ju längre in på storyn man kom. Det var faktiskt lite tråkiga missions i SF som jag int alls fattade vad de hade med storyn att göra. Men det känns mer som SA när man gjorde missions i LS än i SF och LV... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
anders1256 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag saknar en ganska stor sak! Och det är att kunna råna butiker! Man kunde ju det i Vice City så varför kan man inte det i San Andreas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag saknar en ganska stor sak! Och det är att kunna råna butiker! Man kunde ju det i Vice City så varför kan man inte det i San Andreas? Då skulle Jack Thompson åka i taket... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Storleken tycker jag nog är det bästa. Det som saknas och som borde finnas i nästa GTA? Ännu större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bíg_mamá Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag gillar det stora utrymmet. jag tror att nästa gta kommer att va typ 3 ggr större, med tanke på att ps3 skivorna kommer att ha typ 10 (eller mer) gb storlek. vi får väl hoppas att d kommer ett nytt gta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Som de nog inte kommer då alla "banor" redan finns syftade på gta1. där finns Liberty. Vice. å andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Att man kan göra om det till bättre o ge ut förbättringarna gratis^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Great Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Många tycker att Sa är det sämsta spelet i gta serien. Själv tycker jag att GTA bara blir bättre och bättre det enda jag saker lite av i SA är den sköna spelkänsla som man hade när man spelad VC. Man kan ju bara hoppas att den återkommer i Liberty City Storys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 30 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2005 Jag tycker att SA känns lite halvklart, LS är perfekt men SF & LV har nog R* stressat lite med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts