Didier Sachs Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 För det första Är det han . För det andra kom inte med massa "du skulle ha sökt först" förlåt för att jag ta upp en väldigt liten del av forumet med en liten topic.. tänk så innan ni gnälller. är det han ? Kvalité beror på att jag sänkte bilden från 3 mb till 94 kb.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 För så fort jag gick fram till honom så började han slå på mig och sa "You aint gonna steal my brain" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nej, big ear är en plats i spelet, inte en person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hahahaha, humor. Du ser ju själv på kartan att stället heter the big ear t.o.m, det kan du omöjligt ha missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men vem är det som alla snackar om som går runt och säger "they know" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men vem är det som alla snackar om som går runt och säger "they know" ? Jadu det finns ju ett rykte om att det går omkring en mördare i B.E. och vissa tror att det är han (Vad jag vet), andra säger att han är en utomjording. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Han är en vanlig seriemördare som går runt och mördar folk stup i kvarten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tittade med värme brillor, han liksom var vanlig färg medans alla andra var typ röda eller så, + att när jag följde efter han efter ett tag ,sade han nåt o började slå mig, är detta normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tittade med värme brillor, han liksom var vanlig färg medans alla andra var typ röda eller så, + att när jag följde efter han efter ett tag ,sade han nåt o började slå mig, är detta normalt? Han har tjockare kläder än dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fan vad snyggt ritat! Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts