Kane Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Hur får man nightvision? Jag fick den en gång i ett uppdrag men jag har bytt ut den med nåt annat skräp . Kan man få den på annat sätt? Redigerad 24 augusti, 2005 av SnowstormGta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 För det första var det ganska onödigt att lägga upp bilden, för det andra så ligger nightvision i Zeros affär i San Fierro, jag kommer inte ihåg om det var thermal googles eller nightvision.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Fick denna bild av Azore, vilket visar vart den finns, du känner igen dig när du ser redarn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Både thermal goggles och nightvision finns i madd doggs crib. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Både thermal goggles och nightvision finns i madd doggs crib. Jaså? vart i hans crib? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hannes Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Det finns ett par i hörnet under trappan i Översta rummet i Smokes "hus" Dem som spelat End of the line fattar.... Redigerad 25 augusti, 2005 av Hannes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Nödvändig bild ovan. Testat nån item-karta, typ http://www.gtasanandreas.net/sam/ ? Bocka i Tool och sök på goggle. Redigerad 25 augusti, 2005 av NawID Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Användbara länkar och information fortfarande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det finns ett par nightvision under en Sand king vid Big Ear. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det finns ett par nightvision under en Sand king vid Big Ear. Det är värme brillor ,föresten ,efter jag klarat storyn finns inte värme brillorna i Zeros shop eller på Big ear, varför e d så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det är värme brillor ,föresten ,efter jag klarat storyn finns inte värme brillorna i Zeros shop eller på Big ear, varför e d så? Jag visste inte ens att det fanns på något av de där ställerna annars heller. Men tack för hjälpen allihopa! Förresten Didier Sachs... Noone should tell me what to do! Inte nån nybörjare som du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag visste inte ens att det fanns på något av de där ställerna annars heller. Men tack för hjälpen allihopa! Förresten Didier Sachs... Noone should tell me what to do! Inte nån nybörjare som du! Euhm... Didier Sachs har ju rätt...du ska inte ladda upp onödiga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vet inte exakt vart dom finns, men jag hittade båda två där.. Hittade nämligen thermal först och sen fanns det en annan som jag tog och då var det night vision.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Hittar endast nightvision i madd dogs crib, inte värme brillorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Värmeglasögonen kan du hitta i Madd Doggs Crib. Mörkelglasögonen får du efter du har klarat "Breaking at the Caligulas" inne i Madd Doggs Crib vid en trappa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Värmeglasögonen kan du hitta i Madd Doggs Crib. Mörkelglasögonen får du efter du har klarat "Breaking at the Caligulas" inne i Madd Doggs Crib vid en trappa. Vart i maddogs crib hittar jag värme brillorna? hittar endast Nightvision Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Sorry för dubbel post, men detta måste skrivas Nightvision finns nedanför en trappa, precis som nån sade tidigare Och Thermal goggles finns i ett 'stereo' rum eller vad jag ska säga, bakom en stereo ska dem finnas iaf, på första våningen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Det finns ett par i hörnet under trappan i Översta rummet i Smokes "hus" Dem som spelat End of the line fattar.... Men vafan jävla Spoiler!!! :'( Redigerad 28 augusti, 2005 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men vafan jävla Spoiler!!! :'( Vad är det han spoilar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Men vafan jävla Spoiler!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts