Sikorka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Hejsan! (Erhm Jo jag vet att det finns en Klistrad cs tråd men..:"> ) Jag instalerade en Lan Version av Counter-Strike 1.6 för att kunna spela Lan. Det fungerade utmärkt.. Men jag fipplade lite med Consolen och ändra gravitateten lite.. Och sedan "skrev jag nå't med "aim_ matrix" tror jag.. Och då vart mitt sikte helt bäng.. (Se bild nedan, Avp:n är helt "koko".. ) Hur får jag det tillbaka som normalt igen? Röd=Felaktigt sikte Blå="Där ska skitet vara!" Edit: Vill påminna om Skitet åker runt, runt, runt hela tiden när jag Fyttar mig.. Redigerad 24 augusti, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Om du råkade skriva aim_matrix 1 så kanske du kan ändra genom att skriva aim_matrix 0. En JÄTTE-gissning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men jag är inte säker på vad jag skrev.. Tror att det var nå't med Matrix och Aim men jag vet inte riktigt vad jag skrev.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Gaah! Jag kan det, vänta. gl_flipmatrix 0! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts