Xemtoth Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kollade i den tråden på dina bilder men jag märkte ingen särskild skillnad på hockeymasken. :S Hans e lite mer...skitig eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Kollade i den tråden på dina bilder men jag märkte ingen särskild skillnad på hockeymasken. :S Min har större o mer välformade ögon hål o mer färg o skit på och en trkant som jasons fast jag ska fixa den lite till, den i spelet är 100% hel VIT och har ett sikte istallet för en trkant i pannan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag vill ha en ingame bild på "Leatherface" Kan ingen fixa en snabb liten bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Du behöver inte göra animationer för en ny 3d person Fel av mig. Förlåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Jag vill ha en ingame bild på "Leatherface" Kan ingen fixa en snabb liten bild Det är inte leather face! och jag tror inte någon pallar lägga in 20 bin filer o en scm fil osv bara för en fattig skin, om du så gärna vill ha en screen så lägg in sj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Du behöver inte göra animationer för en ny 3d person 3D modell, inte person.. Dessutom så skulle jag kunna gissa att denna modifikationen bara består av txd filer och en SCM fil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 3D modell, inte person.. Dessutom så skulle jag kunna gissa att denna modifikationen bara består av txd filer och en SCM fil.. I detta fallet är det ju en 3d person annars ja 3d model. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Även en person i 3d är en 3D modell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Även en person i 3d är en 3D modell. Precis, man kallar det inte för "3d person", även om modellens geometri skapar en mänsklig varelse. Redigerad 27 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Även en person i 3d är en 3D modell. Han är ju inte så instatt i sånt så jag tänkte att det underlättar med att säga 3d person, eftersom att vi pratade om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emgee Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nån som orkar lägga upp screenshot på figuren? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts