R2D2 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Nu har google kommit med ännu en gratis-tjänst. Google Talk heter den, och den är som MSN messenger blandat med skype. Ser bra ut iaf. They say talk is cheap. Google thinks it should be free. Google Talk enables you to call or send instant messages to your friends for free–anytime, anywhere in the world. Google Talk offers you: * Choice: Get in touch how and when you want to–over email, IM or a call * Quality: Talk through your computer but hear your friends as if they were in the same room * Convenience: Your Gmail contacts are pre-loaded into Google Talk so inviting or talking to your friends is just a click away Google Talk is in beta and requires a Gmail username and password. http://www.google.com/talk/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Helt klart intressant, men det kommer inte funka att få alla kontakter på msn att börja använda det Redigerad 24 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Helt klart intressant, men det kommer inte funka att få alla kontakter på msn att börja anvönda det Man kan inte använda den som messenger-klient också då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Verker inget vidare bra.. men ska ladda ner det och kolla om det är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Man kan inte använda den som messenger-klient också då? Google Talk is in beta and requires a Gmail username and password. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Helt klart intressant, men det kommer inte funka att få alla kontakter på msn att börja anvönda det Precis... Dom är lite sent ute nu... Men men inget är ju omöjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Verkar bättre än AIM och ICQ men inte MSNGR Btw, vilken förkortning har/kommer Google Talk få? GT? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Verkar bättre än AIM och ICQ men inte MSNGR Btw, vilken förkortning har/kommer Google Talk få? GT? Med tanke på att gmail heter gimal, så är gtalk ganska troligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Årk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Hoppas det inte bli lika instabilt och buggigt som msn är EDIT: och att de gör så man kan använda den som MSN klient Redigerad 26 augusti, 2005 av guardian Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har den. Rätt ok förutom att den inte har några smileysar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Stilrent och med de funktioner man behöver, Google FTFW! Panimala@gmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 . johanlindblad@gmail.com om nån vill snacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har den. Rätt ok förutom att den inte har några smileysar. Snyggare utan smileys Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om en sisådär 2-3 hoppas jag att Gtalk är idealet bland IM-klienter. Snyggare har jag sällan skådat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Om en sisådär 2-3 hoppas jag att Gtalk är idealet bland IM-klienter. Snyggare har jag sällan skådat! Jag antar att du menar 2-3 år? Får väl testa, men jag tror att många kommer hålla kvar vid msn. Redigerad 26 augusti, 2005 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Alldeles rätt. Orkade inte editera då jag tog för givet att de flesta skulle förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 ICQ 2001b är det enda alternativet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 ICQ är förlegat. Fult, gammalt, reklam, tråkiga ljud. Om de skulle göra en make-over så skulle det definitivt vara "det enda alternativet". Men nu? Näe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 ICQ är förlegat. Fult, gammalt, reklam, tråkiga ljud. Om de skulle göra en make-over så skulle det definitivt vara "det enda alternativet". Men nu? Näe. Ordat. Skall försöka byta mina ljud på gtalk, har robotiserat min egna röst; 'Du har fått ett meddelande' - 'En av dina kontakter har loggat in'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts