The Dude Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har ett luftgevär som man skjuter 220 m/s = olagligt. Ingenting man vill ha på sig. Skotten plattas till riktigt odentligen mot föremål man skjuter mot. Har riktigt kikarsikte till det också. Men det är absolut ingen leksak som man springer runt och skjuter kompisar med. Skjuter inte så värst mycket längre. Rädd att träffa nån granne eller så Min Diana 24 har en utgångshastiget på 175 m/sek men kulorna faller rätt fort iaf. Vi brukar pumpa ut bly i sjön när vi är uppe i västmanland. Det är inte alls olagligt med den utgångshastigheten du har, bara att det kräver licens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Min Diana 24 har en utgångshastiget på 175 m/sek men kulorna faller rätt fort iaf. Vi brukar pumpa ut bly i sjön när vi är uppe i västmanland. Det är inte alls olagligt med den utgångshastigheten du har, bara att det kräver licens. Olaglig i mina händer iaf Jag har provat att pumpa i tjock is några gånger och det bara sprutar is. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har 2 vanliga luftgevär och en luftrevolver. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hades Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag äger en kp reuger 85 fast den är trög att ladda har ni något tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Jag äger en kp reuger 85 fast den är trög att ladda har ni något tips. Smörj fjädern i olja. Lägger upp en bild på mina älsklingar (snart) Redigerad 26 augusti, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Borta Redigerad 26 augusti, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Jag har ingen... :'( får ej ha av mina föreldrar :'( Same here! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 26 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 GAH! Kalle Anka tidningarna är slut! Får väl hitta nån att skjuta på då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Här är min Fa-Mas och Ak-47.. Fan ak,n e ju en springer Skulle haft bilden på alla min a nu Men har iaf 2 cromade DE hard kick 1 ingram mac11a1 med ljud dämpare 1 mp5a2 i helmetall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts