Addepladde Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Köpte en Soft air gun igår, en Smith&Wesson 4505. Har haft andra som jag inte kommer ihåg vad dom heter, de är trasiga och slängda för länge sedan. Vad har ni för vapen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Ett luftgevär, Diana 24. Vet inte om det går så bra längre, brukar skjuta tuggat papper med den på mina vänner.. och dom på mig. Kommer ihåg när några sov över hos mig och på morgonen satt jag och käkade flingor. Helt oväntat kommer Thorulf (yeye han heter faktiskt det) och sköt mig med luftgeväret i röven så jag ramlade av stolen och tappade tallriken. Inte skönt alls Redigerad 24 augusti, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag har ingen... :'( får ej ha av mina föreldrar :'( .... men jag vill ha en Sniper Soft Air Gun *Skämtade* jag skulle vilja ha nån Desert Eagle liknande Soft Air Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 En softairgun; Sig Sauer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag har ingen... :'( får ej ha av mina föreldrar :'( .... men jag vill ha en Sniper Soft Air Gun *Skämtade* jag skulle vilja ha nån Desert Eagle liknande Soft Air Gun Tihi, jag fick inte ha av mina föräldrar förut, dom var helt emot det. Men nu har jag en, och har haft en sen förra sommarn... En Desert Eagle 44AE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Min kompis har en Desert Eagle, den är inte starkare än min S&W. Han har dessutom en Colt M16 och en pytteliten Colt .25. EDIT Min S&W har 0.5 joule och min kompis Desert Eagle är på 0.3. Redigerad 24 augusti, 2005 av Addepladde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Min pappa har ett luftgevär, vet inte hur gammalt eller hur bra det är, vet bara att det är brunt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Här är min Fa-Mas och Ak-47.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag har en.. öhh "polispistol", Sig sauger (stavning) nått i den stilen tror jag. Däremot vill jag ha en M4 (colt) som jag lekte med på Dreamhack sommaren 04. var bäst på dreamhack *skryt* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har beställt en Crosman 1377 som antagligen kommer idag! http://www.outfitters.ca/Outfitters.ca/56-103.jpg Muzzle velocity: Up to 600 fps = 180m/s Barrel length: 10.25" Charging system: Pump Action Weight: 2 lbs Length: 13.63 inches Caliber: 177 Warranty: Magazine capacity: Single Shot Notes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ja har en riktig Deagle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ja har en riktig Deagle Riiiight.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kör med vatten pistol det är grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kör med vatten pistol det är grymt. W00rd, vatten pistol fTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Jag hade massa innan, Deagle, Colt 25, mac10, Smith & wesson, Colt 1911, och några andra som jag inte mins, Men alla är sönder nu... Men Smit&wesson var skönast Edit: Jag glömde Glock 17... Redigerad 25 augusti, 2005 av Crille_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har en Sig Sauer P228 och jag hade en konstig Smith & Wesson som jag inte vet vad det var för modell. Den såg ut som en luftpistol utan orginal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ett luftgevär, Diana 24. Vet inte om det går så bra längre, brukar skjuta tuggat papper med den på mina vänner.. och dom på mig. Kommer ihåg när några sov över hos mig och på morgonen satt jag och käkade flingor. Helt oväntat kommer Thorulf (yeye han heter faktiskt det) och sköt mig med luftgeväret i röven så jag ramlade av stolen och tappade tallriken. Inte skönt alls Kamelen??! Killen med långt fult rött skägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har ett luftgevär som man skjuter 220 m/s = olagligt. Ingenting man vill ha på sig. Skotten plattas till riktigt odentligen mot föremål man skjuter mot. Har riktigt kikarsikte till det också. Men det är absolut ingen leksak som man springer runt och skjuter kompisar med. Skjuter inte så värst mycket längre. Rädd att träffa nån granne eller så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Har ett luftgevär som man skjuter 220 m/s = olagligt. Men om man har Licens går det väl? ( =Inte olagligt?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 .har nått gammalt Diana-gevär med defekt sikte.. tror det ska finnas en kolsyrepistol av Colt-modell nånstans oxå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts