tobias117 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Vet någon hur man kommer in i labbet...ja har hittat själva byggnaden men det ända som finns där inne en en fet staty och några hissar....snälla hjälp mig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Går inte att komma ned där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Men ja har sett massa bilder därifrån.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Man kan endast komma in dit du säger där utanför hissarna... men de bildär du har sett e säkert skylten över ena hissen där det står Zombie Lab eller nåt liknande. Alltså man kan inte göra nåt med Zombotech annat en att titta på skyltarna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tobias117 Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ok.thx då kanske det var bilder från area 69 ja såg.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Kan va möjligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det kanske finns nån "hemlig" ingång. I mitten av den där aulan eller vad man ska kalla det, går det ju en spiralformad grej upp till taket. Och när jag kollade där så var det nån gång eller vad man ska säga, typ som en brygga över till nått rum ganska högt upp... fast det är nog rätt svårt att ta sig dit, har inte provat ännu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det kanske finns nån "hemlig" ingång. I mitten av den där aulan eller vad man ska kalla det, går det ju en spiralformad grej upp till taket. Och när jag kollade där så var det nån gång eller vad man ska säga, typ som en brygga över till nått rum ganska högt upp... fast det är nog rätt svårt att ta sig dit, har inte provat ännu... Går det inte med jatpack då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yoghurt Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Hm, bra idé ska testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om det skulle finnas någon gömd ingång skulle någon ha upptäckt den och sagt det, inse att det inte finns en centimeter med något nytt som ingen redan sett. Allt om Big foot och leatherface var självklart bara för att få mer reklam, det måste ni ändå förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om det skulle finnas någon gömd ingång skulle någon ha upptäckt den och sagt det, inse att det inte finns en centimeter med något nytt som ingen redan sett. Allt om Big foot och leatherface var självklart bara för att få mer reklam, det måste ni ändå förstå? Exakt, instämmer. Så posta inte om nåt nytt som ni hittat för det finns redan i någon topic i forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Om det skulle finnas någon gömd ingång skulle någon ha upptäckt den och sagt det, inse att det inte finns en centimeter med något nytt som ingen redan sett. Allt om Big foot och leatherface var självklart bara för att få mer reklam, det måste ni ändå förstå? Reklam? Det var inte R* som la ut rykten om Leatherface och Bigfoot, det var spelare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dunken Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Men rockstar har också sagt att leatherface finns!!! jag har sett honom! ungefär där catalina bor!!! jag började gå fram till honom då tog han en bil å stack! sen såg jag han inge mer!"!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Men rockstar har också sagt att leatherface finns!!! jag har sett honom! ungefär där catalina bor!!! jag började gå fram till honom då tog han en bil å stack! sen såg jag han inge mer!"!!! Tvärtom, R* har bekräftat att Leatherface INTE finns! Och Zombotech är bara ett Resident Evil skämt. Man kan *INTE* komma in i labbet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts