Jump to content

Zombotech

Share

Recommended Posts

Det kanske finns nån "hemlig" ingång. I mitten av den där aulan eller vad man ska kalla det, går det ju en spiralformad grej upp till taket. Och när jag kollade där så var det nån gång eller vad man ska säga, typ som en brygga över till nått rum ganska högt upp... fast det är nog rätt svårt att ta sig dit, har inte provat ännu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kanske finns nån "hemlig" ingång. I mitten av den där aulan eller vad man ska kalla det, går det ju en spiralformad grej upp till taket. Och när jag kollade där så var det nån gång eller vad man ska säga, typ som en brygga över till nått rum ganska högt upp... fast det är nog rätt svårt att ta sig dit, har inte provat ännu...

Går det inte med jatpack då? (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det skulle finnas någon gömd ingång skulle någon ha upptäckt den och sagt det, inse att det inte finns en centimeter med något nytt som ingen redan sett.

Allt om Big foot och leatherface var självklart bara för att få mer reklam, det måste ni ändå förstå?

Exakt, instämmer. Så posta inte om nåt nytt som ni hittat för det finns redan i någon topic i forumet. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det skulle finnas någon gömd ingång skulle någon ha upptäckt den och sagt det, inse att det inte finns en centimeter med något nytt som ingen redan sett.

Allt om Big foot och leatherface var självklart bara för att få mer reklam, det måste ni ändå förstå?

Reklam? Det var inte R* som la ut rykten om Leatherface och Bigfoot, det var spelare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men rockstar har också sagt att leatherface finns!!! jag har sett honom! ungefär där catalina bor!!! jag började gå fram till honom då tog han en bil å stack! sen såg jag han inge mer!"!!! ^_^:(

Tvärtom, R* har bekräftat att Leatherface INTE finns! Och Zombotech är bara ett Resident Evil skämt. Man kan *INTE* komma in i labbet!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor