Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Jag söker en guide för att lära sig att rita. Nu ska det vara en guide som endas är till för sånna som vill lära sig rita med blyerts och papper, ingen PS guide. Det ska vara enkel att förstå, svenska eller engelska spelar ingen roll. Fast svenska är ju en fördel. Det kan vara en guide till hur man ritar häftiga gubbar eller landskaps bilder.. Alltså, vilken guide som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 En bra guide om det är manga du vill teckna http://manga.b3.nu/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 24 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Kan väl tillägga direkt då, att jag gillar inte manga så speciellt mycket.. Men tack ändå, det kan ge mig idéer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 (redigerad) Finns väl ingen "guide" till hur man tecknar. Men som i alla större verksamheter och hobbys finns det genvägar och tips. polykarbon.com Se även deras OTROLIGT hjälpsamma forum polykarbonbbs.com Annars finns ju gewlgle EDIT: märkte att Pat har stängt ner vissa tuturialer. Redigerad 24 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts