SlewME Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Nu får jag skuld känslor (särskrivning?) jag skrev till pcgw om modding och jag kom med i tidningen och jag hade skrivit om gtasajten där... så snälla slå mig inte för mycket :'( Skuldkänslor* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det kan ju ha nåt att göra med att man måste kunna det internationella språket engelska för att ens kunna skriva nåt där. Vilket avskräcker yngre och mer korkade. Du menar att i USA, england och alla andra engelskspråkiga länder finns det inga noobs? Det lär ju knappast avskrävka de som har engelska som modersmål Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Det var två stycken medlemar här (kommer inte ihåg namnet) som trackade mig utan orsak, alltså enbart för att jävlas. Tyvärr har jag inte varit här på länge så jag har inte märkt allt för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Du menar att i USA, england och alla andra engelskspråkiga länder finns det inga noobs? Det lär ju knappast avskrävka de som har engelska som modersmål Nej men jämför med hur många som har engelska som modersmål och de som inte har det. Skillnad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 (redigerad) Nej men jämför med hur många som har engelska som modersmål och de som inte har det. Skillnad? Det finns fler som har engelska som modersmål än svenska. därför borde det ju teroretiskt sett vara fler noobs i engelsktalande forum, än i svensktalande. Redigerad 28 augusti, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Det kan ju ha nåt att göra med att man måste kunna det internationella språket engelska för att ens kunna skriva nåt där. Vilket avskräcker yngre och mer korkade. Här är en del av forumet på engelska, men alla skriver på svenska, och det språket lär sig de flesta barn vid en tidig ålder. Idioterna som skriver här kan ju svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2005 Idioterna som skriver här kan ju svenska? Ja, men det är ju det jag menar. Läs liksom. De har mindre idioter för de är inte ensamma om att ha ett engelskt GTA-forum t.e.x. Hur många svenska GTA-forum finns det? Orkar inte förklara, snurrar i skallen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Ja, men det är ju det jag menar. Läs liksom. De har mindre idioter för de är inte ensamma om att ha ett engelskt GTA-forum t.e.x. Hur många svenska GTA-forum finns det? Orkar inte förklara, snurrar i skallen. Ett ordentligt, Ett med halvgalen ägare och massvis utan en enda medlem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 8 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2005 Bah, vi spammade på rätt bra i början, det har inte blivit mycket värre nu. Det som blivit värre är väl att alla klagar hela tiden... Stenansikte! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Bah, vi spammade på rätt bra i början, det har inte blivit mycket värre nu. Det som blivit värre är väl att alla klagar hela tiden... Stenansikte! Det var inte lika bred spamning som efter att SPAM forumet stängdes och strängare regler tillsattes. Men låt oss inte påminna oss om den tiden. Den kommer aldrig tillbaka.. *suck* :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Sant. När jag joinade så var det faktist betydligt lugnare än nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 (redigerad) Sant. När jag joinade så var det faktist betydligt lugnare än nu. Vi syftar mer på ett år än på ett par månader.. Jag var förvisso inte med på den tiden då spam-forumet fanns. Men jag var med på en tid då det var väldigt kul här med pixelcity Redigerad 9 september, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 9 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2005 Men jaja. Jag är ju newb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts