Cortez Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Ingen mer än jag som tycker att det bara går utför för gtasajten? När jag först gick med var det kanske runt 200 medlemmar, nästan aldrig några låsta trådar, och banningarna kunde man räkna på en vänsterhand. Sen har det antalet ökat, nu är det...vad är det? 8000? I alla fall så kan det nu inte gå en dag utan minst en varning, ett par låsta trådar, och en och annan banning emellanåt. En efter en av dom mest respekterade medlemmarna sticker. Det mest jobbiga är en del av alla nya medlemmar, som bara verkar vara här för att förstöra (alla vet nog vilka dom är). Samma medlemmar kommer bergis skriva nåt skit i denna tråd, men det får dom väl göra om det nu är så himla kul. Undrar om nån har nån åsikt om vad som måste göras för att lugna ner det? Nåt är fel Om nån tycker denna är helt onödig, lås, tappa bort nyckeln och släng bort. Jag har sett flera dagar gå förbi utan en varning delats ut. Och att varningar ökar med medlemmarna är inte ovanligt. Det är inga mer, möjligtvis mindre om man gör ett genomsnitt på medlemmar/varningar från då och nu. Jag tycker verkligen inte det är låsta trådar varje dag. Kanske nån i veckan. Samma sak med snittet. Btw, när vi ändå är här har jag hört att många "äldre" medlemmar inte gillar spam. Förut fanns spam-tråden och då satt många av er och spammade exakt sånt som ni inte gillar att folk skriver idag, och när de gör det dröjer det inte länge innan ni förolämpar dom(ni har ändå sagt att ni vill ha tillbaka den tiden?). Bara för att ni var här först betyder det inte att ni får några fördelar. Jag tycker många verkar klaga på att det kommer fler medlemmar. Finns inget direkt att göra, otrevliga människor bannas som vanligt efter 5 varningar, eller snabbare vid grovare regelbrott, sen finns det inte direkt nåt mer att göra åt det? Och det är ju det som händer just nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 25 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Tomtefar: Jo, alla n00bs är inte spammare. Men det är väl en del iaf. Cortez: Låsta trådar var fler när det var lov, men det är nog i snitt iaf nästan nån per dag. I alla fall vad jag har märkt så är de flesta spammare nya medlemmar, men det kanske bara är jag som har fått fel uppfattning. Spam-tråden fanns ju just för att då slapp man sådana som quicksilvers inlägg som inte tillför något. Fast jag kanske drog alla nya över en kam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det är till viss del våra egn fel hur vi vill ha det. newbie1 spammar i en omtyckt tråd. oldie1 klagar på newbie1. newbie1 blir arg o spammar mer. fler newbies börjar spamma för det. En hel drös oldies börjar klaga på alla newbies. Topicen låses och newbiesarna blir glada och alla oldies hatar moderatorerna. Nicht ist wunderbar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Jag har sett flera dagar gå förbi utan en varning delats ut. Vi skriver inte alltid när vi delar ut en varning så folk kan bli varnade utan att ni andra får veta det. Den som blir varnad får dock reda på det genom PM. Tyvärr är det många, särskilt nya medlemmar som inte tar varningarna på allvar utan fortsätter missbruka reglerna som om ingenting hänt. Om vi skulle börja med att en varning i samtliga fall medförde en viss tids hybernating tror jag folk skulle vara mer angelägna om att sköta sig. Efter första varningen skulle man kunna få en veckas hybernating, efter andra två veckor o.s.v, så att personer som inte skött sig inte "bara" får en anmärkning i sina warn-logs utan också ett straff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 (redigerad) Vi skriver inte alltid när vi delar ut en varning så folk kan bli varnade utan att ni andra får veta det. Den som blir varnad får dock reda på det genom PM. Tyvärr är det många, särskilt nya medlemmar som inte tar varningarna på allvar utan fortsätter missbruka reglerna som om ingenting hänt. Om vi skulle börja med att en varning i samtliga fall medförde en viss tids hybernating tror jag folk skulle vara mer angelägna om att sköta sig. Efter första varningen skulle man kunna få en veckas hybernating, efter andra två veckor o.s.v, så att personer som inte skött sig inte "bara" får en anmärkning i sina warn-logs utan också ett straff. Har aldrig fått information om att jag fått en varning, skulle du kunna kolla det åt mig? misstänker att jag har ca 3-4st. Det är ok om du tar det här eller i pm.. tack Redigerad 25 augusti, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Vi skriver inte alltid när vi delar ut en varning så folk kan bli varnade utan att ni andra får veta det. Den som blir varnad får dock reda på det genom PM. Tyvärr är det många, särskilt nya medlemmar som inte tar varningarna på allvar utan fortsätter missbruka reglerna som om ingenting hänt. Om vi skulle börja med att en varning i samtliga fall medförde en viss tids hybernating tror jag folk skulle vara mer angelägna om att sköta sig. Efter första varningen skulle man kunna få en veckas hybernating, efter andra två veckor o.s.v, så att personer som inte skött sig inte "bara" får en anmärkning i sina warn-logs utan också ett straff. Btw, ska inte Nix och alla hans användare bannas snart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Det är ok om du tar det här eller i pm.. tack Eftersom det var ok att skriva här, kan jag berätta för dig att du har EN varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Eftersom det var ok att skriva här, kan jag berätta för dig att du har EN varning. Ahh, tack.. Arvid Pma mig Tack i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Btw, ska inte Nix och alla hans användare bannas snart? Vem fick honom att sluta utan att banna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Tog nån bort mitt inlägg eller har jag gått och blivit senil. Det har hänt förut att nån tråd jag gjorde helt plötsligt var borta. Inte ens låst utan BORTA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Går det inte att anmäla folk till deras bredbandsbolag? Så i vissa fall stänger de ner snubbens bredband? Svårt och fatta, men jag hoppas att de flesta fattar vad jag menar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Går det inte att anmäla folk till deras bredbandsbolag? Så i vissa fall stänger de ner snubbens bredband? Svårt och fatta, men jag hoppas att de flesta fattar vad jag menar. Är inte det lite väl drastiskt? Dessutom tror jag inte att företag vill förlora kunder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Menar inte att man ska göra det här, förresten så tror jag inte bolagen vill ha sånna kunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Menar inte att man ska göra det här, förresten så tror jag inte bolagen vill ha sånna kunder Bolagen vill bara tjäna pengar. dom skiter i vad kunderna gör när dom surfar på internet . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) På Gtaforums.com har dem MYCKET mer medlemmar men ändå mindre idioter.. Det är någonting att tänka på.. Redigerad 27 augusti, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 På Gtaforums.com har dem MYCKET mer medlemmar men ändå mindre idioter.. Det är någonting att tänka på.. Jupp det stämmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Dom är väldigt bra på gtaforums, jag var en utav de första moderatorerna där känns väldigt länge sedan nu. Allt handlar om respekt & mognad. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 (redigerad) Så skulle det bli bättre om Hultan bara raderade alla medlemmar och trådar så skulle vi få bygga upp sajten på nytt? Nee. Redigerad 27 augusti, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 På Gtaforums.com har dem MYCKET mer medlemmar men ändå mindre idioter.. Det är någonting att tänka på.. Det kan ju ha nåt att göra med att man måste kunna det internationella språket engelska för att ens kunna skriva nåt där. Vilket avskräcker yngre och mer korkade. Här är en del av forumet på engelska, men alla skriver på svenska, och det språket lär sig de flesta barn vid en tidig ålder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 27 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2005 Sidan är lite mer omtalad nu och det gör att det kommer hit mer noobs som spammar. Den bistra sanningen Nu får jag skuld känslor (särskrivning?) jag skrev till pcgw om modding och jag kom med i tidningen och jag hade skrivit om gtasajten där... så snälla slå mig inte för mycket :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts