50 cent Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Hej! Jag har haft SA sen xbox realesen och undrar en sak angående fusk. Jag provade jetpack fusket när jag precis hade börjat spelet, men det började hacka då, så jag var tvungen o göra ett nytt sparande.Nu har jag typ fyrtio uppdrag kvar av spelet och gör inga fusk förutom liv o vapen o de funkar ändå. o min kompis sa att det är jetpack koden som inte funkar. Nu till själva frågan: Funkar alla koder utom jetpack. PS.Vill inte ha massor med dumma kommentarer som t.ex. Dåligt o fuska! m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_rico6 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Dåligt o fuska! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Inget fusk ska bugga en sparning. Var nog bara en tillfällighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Dåligt o fuska! Man skulle inte skiva sånt skrev han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 24 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2005 Man skulle inte skiva sånt skrev han Han ville bara va lite rolig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Dåligt o fuska dåligt o fuska dåligt o fuska dåligt o fuska p,s, ja aeger din hund! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Dåligt o fuska dåligt o fuska dåligt o fuska dåligt o fuska p,s, ja aeger din hund!!! Det är bara kul en gång, förestne är det onödigt att ens skriva ett inlägg om man bara ska irritera den som gjort topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Förmodligen är det Xbox monstren som spökar och vill ha mindre våldsamma spel... Linsen kanske är skitig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts