Mad-FFS Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Finns det några "secret packages" på PC-versionen ??? Har letat både själv och mha en faq men inte hittat ett endaste ... HUr är det egentligen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 De heter Hidden Packages och det finns 100 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Japp! Det finns. Exakt 100 stycken faktiskt! Hidden, inte secret! Du får också vapen för vart tionde paket du hittar. Du kanske redan visste det men jag säger det iaf. Du får dom till ditt hideout och du kan slösa. För dom kommer ett tag efter. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-FFS Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 mjo, jag visste vad de gjorde osv. men jag har typ letat där de borde finnas utan att hitta dem, därför jag blev lite fundersam Tack alla ändå ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 mjo, jag visste vad de gjorde osv. men jag har typ letat där de borde finnas utan att hitta dem, därför jag blev lite fundersam Tack alla ändå ... Spelar du från början eller fortsätter du på någon annans savegame? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 bara skriv in GUNSGUNSGUNS om ni vill ha vapen (När ni klarat spelet om ni inte vill fuska) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-FFS Skrivet 14 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 jag spelade från början... men det är möjligt att nån lirat på savefilen.. Hursomhelst.. Nu har jag hittat TVÅ stycken Bara 98 kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts