eXotic Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 På vilket sett menar du? Vad har du sett nu då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vad har du sett nu då? Doh På vilket sätt menade jag lr nåt sånt xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Nu är det dags för en helt färsk medlem att bli intervjuad: Sealteam669! Han har inte gjort mycket inlägg så jag tror ingen känner honom speciellt bra. Något vi får ändra på! Intervjun genomförs 31/1-07 och läggs upp Lördagen den 3/2-07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Rött eller blått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Trist att typ alla 'riktiga' forumiter är intervjuade. Nu har den här tråden förlorat sin charm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Trist att typ alla 'riktiga' forumiter är intervjuade. Nu har den här tråden förlorat sin charm. Så bara 63 av 8 687 är riktiga forumiter? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Så bara 63 av 8 687 är riktiga forumiter? :'( Äh, det egentliga kravet är att man har ett MemberID<1000, nämen, det hade jag visst, se där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Äh, det egentliga kravet är att man har ett MemberID<1000, nämen, det hade jag visst, se där. Näe, <2000 är det riktiga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag snackar inte reg. nummer, jag pratar aktivitet på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Jag snackar inte reg. nummer, jag pratar aktivitet på forumet. Är du intervjuad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Är du intervjuad? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ja. Okejdå. Jag är beredd att hålla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Trist att typ alla 'riktiga' forumiter är intervjuade. Nu har den här tråden förlorat sin charm. Jag har inte blivit Intervjuade än :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Jag måste bli intervjuad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Skulle också vilja bli interjuvad, verkar skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag vill också bli intervjuvad Men helt av allt tycker jag att Foo ska bli intervjuvad! han har varit här på gta sajten förj*vla länge och inte blivit intervjuvad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Men vad fan håller ni på med? Det här är ingen tråd där man tjatar om att man vill bli intervjuad eller önskar vem som ska bli det härnäst. Vem som blir näste man till rakning är det den nuvarande personen som bestämmer, gör en samuelszon och skicka PM till den som blir intervuad och be honom/henne att välja just dig om ni nu är så angelägna om att få bli intervjuade. Tycker du om snö? Eller tycker du bara det är skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag undrar om du, sealteam skulle vilja ses över lite popcorn och smek...? -------------------- Slå mitt rekord för faen. Jag vill inte slå mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Jag vill också bli intervjuvad Men helt av allt tycker jag att Foo ska bli intervjuvad! han har varit här på gta sajten förj*vla länge och inte blivit intervjuvad Jo, håller faktiskt med. Han verkar spännande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2007 Näe, <2000 är det riktiga! Nje under 300 är det riktiga (ja jag har 2 användare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts