SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Går du i skolan? ---------- Och Vice., när läggs Boomer's intervju upp? Varför skulle den inte läggas upp på lördagar som vanligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Varför skulle den inte läggas upp på lördagar som vanligt? Jag bara undrade om det kanske hade blivit några ändringar, eftersom allt har varit så försenat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Går du i skolan? ---------- Och Vice., när läggs Boomer's intervju upp? Det vet du redan. -- Kan du det svenska alfabetet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Jag bara undrade om det kanske hade blivit några ändringar, eftersom allt har varit så försenat? Jo men eftersom intervjun är gjord så borde den ju läggas upp på lördag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Vad har du för betyg i svenska? (Inget ljug nu) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Hur stor är din snabel? Rakar du påsen med en machéte? Hrrm. Vem/vad bestämmer vem som ska intervjuas? Måste jag skriva upp mig på nån kölista? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Vad har du för betyg i svenska? (Inget ljug nu) Var inget... Redigerad 18 januari, 2007 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Hur stor är din snabel? Rakar du påsen med en machéte? Hrrm. Vem/vad bestämmer vem som ska intervjuas? Måste jag skriva upp mig på nån kölista? Den somblir intervjuvad väljer nästa man till rakning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Eudoros: Jag har jobbat mycket extra öunder jul och nyår så det har varit ont om tid. Men den komme rupp på lördag. Henkibojj: Klick! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Eudoros: Jag har jobbat mycket extra öunder jul och nyår så det har varit ont om tid. Men den komme rupp på lördag. Okey, på så sätt, jag bara undrade. -------------------- Och en fråga då också: Vad hade du tänkt skriva på ditt "demonstrationsplakat" om du ska demonstrera mot EU? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 (redigerad) Hur många fjärrkontroller har du? Har du Mjölk eller Filmjölk i flingorna? Dricker du Mjölk eller Vatten/saft till middag? Redigerad 18 januari, 2007 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 ALLHA AKBAR!! Skriver du alltid nåt sånt där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Skriver du alltid nåt sånt där ? Haha, mmm. Alla gånger jag har sett i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kommer intervjuvorna upp varje lördag? Tycker inte att dom kommer upp ofta iaf Du hoppa över förra veckan har jag för mig .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Kommer intervjuvorna upp varje lördag? Tycker inte att dom kommer upp ofta iaf Du hoppa över förra veckan har jag för mig .. Dom brukar komma varje lördag. Men Vice. hade aft fullt upp på jobbet tror jag. Aja, nåt sånt var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 (redigerad) Dom brukar komma varje lördag. Men Vice. hade aft fullt upp på jobbet tror jag. Aja, nåt sånt var det iaf Men han orkade ju skriva abra kadabra eller vad han skrev Edit: Efter en rad snokningar så kom jag fram till att han skrev : ALLHA AKBAR Redigerad 20 januari, 2007 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 20 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Jodå det kommer upp på lördagar som de brukar i fortsättningen. Det har bara varit mycket nu efter jul så det vardärför det blev ett hack förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 20 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2007 Gillar du snö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vänster eller höger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2007 Vänster eller höger? På vilket sett menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts