Mark Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Vilken medled på forumet tycker du bäst om? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Gillar du majs? Redigerad 6 januari, 2007 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Favoritspel till Xbox 360? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Gillar du Forrest Gump? Om du gör det, varför? Hur mycket tar du i bänkpress? Vilket är det bästa rollspelet(RPG) du någonsin spelat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Okej, jag tror det är dags att en del börjar lära sig lite saker om hur Vice. jobbar när han lägger upp intervjuerna i Möt forumiten!-tråden. Först ber han någon öppna tråden, sedan skriver han bara något snabbt. Sedan efter tag så klistrar han in hela intervjun. Så skriv för fan inte i tråden Det är ni som förlorar på det, alla som skriver i den tråden åker ju på en varning (Eller ska göra det i alla fall). Det är likadant varje vecka, Vice. ber någon öppna tråden, sedan skriver han dit något kort innan han ska klistra in intervjun och varje vecka ser det likadant ut; "Är det där verkligen den riktige Vice.?" "Varför spammar Vice. i den här tråden?" "Är Vice. hackad?" Så sluta skriv i tråden nu grabbar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Tråden är borta nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Okej, jag tror det är dags att en del börjar lära sig lite saker om hur Vice. jobbar när han lägger upp intervjuerna i Möt forumiten!-tråden. Så sluta skriv i tråden nu grabbar. Stämmer. Jag måste kunna länka till något från första sidan. Och länkarna tar längre tid att skapa än att gå igenom intervjun en sista gång. Det är därför jag bara skriver något i stället för posta intervjun först. Lite mitt fel eftersom jag skriver eller postar en rolig film. Får skriva nått som ingen kommenterar. Typ: *intervju kommer snart* Bara det att det är så tråkigt att skriva varje vecka. Redigerad 6 januari, 2007 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Okej, jag tror det är dags att en del börjar lära sig lite saker om hur Vice. jobbar när han lägger upp intervjuerna i Möt forumiten!-tråden. Först ber han någon öppna tråden, sedan skriver han bara något snabbt. Sedan efter tag så klistrar han in hela intervjun. Så skriv för fan inte i tråden Det är ni som förlorar på det, alla som skriver i den tråden åker ju på en varning (Eller ska göra det i alla fall). Det är likadant varje vecka, Vice. ber någon öppna tråden, sedan skriver han dit något kort innan han ska klistra in intervjun och varje vecka ser det likadant ut; "Är det där verkligen den riktige Vice.?" "Varför spammar Vice. i den här tråden?" "Är Vice. hackad?" Så sluta skriv i tråden nu grabbar. Du jag visste inte att Vice lägger in sina intervjuer på sådant sätt, därför trodde jag att han blev hackad!! Tycker att det är bättre att han skriver att intervjun kommer att läggas in då fattar alla att han inte spammar, hackad etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du jag visste inte att Vice lägger in sina intervjuer på sådant sätt, därför trodde jag att han blev hackad!! Tycker att det är bättre att han skriver att intervjun kommer att läggas in då fattar alla att han inte spammar, hackad etc. Han har gjort såhär i mer än ett år. Det är inte hans fel att du är för korkad för att förstå att du inte ska spamma i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Eh, varför är tråden inte låst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Han har gjort såhär i mer än ett år. Det är inte hans fel att du är för korkad för att förstå att du inte ska spamma i tråden. Har aldrig sett honom skriva något "spam" i den tråden utan har alltid sätt att en mod/admin har öppnat tråden och sedan har han lagt in den. Och jag spammade inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Eh, varför är tråden inte låst? Jag skicka PM och frågade om jag skulle slänga på låset?, fick dock inget svar :S Men då gör vi det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Jag skicka PM och frågade om jag skulle slänga på låset?, fick dock inget svar :S Men då gör vi det. Ah, mitt fel. kalleR låste innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Du jag visste inte att Vice lägger in sina intervjuer på sådant sätt, därför trodde jag att han blev hackad!! Tycker att det är bättre att han skriver att intervjun kommer att läggas in då fattar alla att han inte spammar, hackad etc. Skyllde jag på dig? Nämnde jag dig? Nej! Jag tyckte bara att det var dags att ta upp det nu, det händer så varje vecka, och som Godfather säger, Vice. har gjort så nästan ända sedan han startade det här, så om du lyckats missa det tidigare så är du....duktig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Det är lungt. Han kan ha missat det. Bäst att sluta nu innen det blir för mycket spamm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Skyllde jag på dig? Nämnde jag dig? Nej! Jag tyckte bara att det var dags att ta upp det nu, det händer så varje vecka, och som Godfather säger, Vice. har gjort så nästan ända sedan han startade det här, så om du lyckats missa det tidigare så är du....duktig? Men du nämnde vad jag sa. @Vice: Håller med dig, slutar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Hum....nu minns jag inte vem de va som skulle bli interjuvad...aja skitsamma... Vad skulle du göra om du fick en hel dag HELT ensamm(on the earth)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Om du under några dagar har sett en man iakta dig på sta'n, och du en gång har gått fram till honom och smått disskutera, och han sedan efter ett kommer fram till dig igen och frågar om han får utföra intima saker på din kropp, hur reagerar/svarar du då? Är du homofob? Finns det någon "egenskap" du skulle vilja kunna göra? Ex. rita jättefint, fånga saker med munnen eller öppna en chipspåse med en hand. Finns det någon "egenskap" som du är duktig på? Om någon säger till dig att denne vill begå självmord eller har skurit sig, tröstar du människan eller kallar du den för "emo" och mobbar den för resten utav ditt liv, eller reagerar du på något annat sätt? Finns det något hos dig som gör dig "udda" ifrån "alla andra"? Finner du detta som en onödig fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Det har dessvärre varit lite förseningar nu efterjul men tidschemat skall hållas bättre nu! Nästa forumit som står på tur är en rellativt ny forumit, nämligen: Darkwolf! Vill ni ta reda på hur han tänker eller vill ni bara frågo honom ni undrar?! Posta då era funderingar här. Intervjun genomförs 24/1-07 och läggs upp Lördagen den 26/1-07. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 18 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2007 Går du i skolan? ---------- Och Vice., när läggs Boomer's intervju upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts