Littlemanie Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Mm, men det är inte blokkokopter tråden handlar om! Så fortsätt posta frågor till mig . Just de, precis! Du skrev ju om det själv! Vem kommer du välja senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Just de, precis! Du skrev ju om det själv! Vem kommer du välja senare? Inte mer offtopic nu men ni får se vem jag har valt när intevjun läggs ut på lördag. Så OT igen . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 13 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 december, 2006 Spelar du blokko just nu? WOHO! fick 2000 på lilla blokko sen bah krash Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Intervjun görs nu så har ni sista minuten frågor så posta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Den här gången är det ingen mindre än: Eudoros! tur att bli intervjuad. Vet vi verkligen allt om honom... Om inte, fråga på! Intervjun genomförs 20/12-06 och läggs upp Lördagen den 23/12-06. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 När sätter du igång med XP ? Är du rädd eller fascinerad av vårat The Force ? När kommer du ner hit och lanar F.E.A.R MP med mig ? Ska vi lira F.E.A.R MP på DH annars ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 14 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 december, 2006 Hur känns det att bo i Alfta? Vill du träffa någon från forumet irl? Favorit mat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hur mycket tar du i bänkpress? Glad för att vara den andra mest omtyckta nykomlingen? Tycker du också att du och spajdermän tar upp liiite för många posts i Vardagssnack? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Tycker du också att du och spajdermän tar upp liiite för många posts i Vardagssnack? Tycker du det? Oj då, felåt. Men å andra sidan så tar du upp mycket plats på de flesta ställen. No offence men, 100post på en dag Look who's talking... ------------------------------- Gillar du Billy's pan pizza? Hur lång är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 No offence men, 100post på en dag Look who's talking... ------------------------------- Han har aldrig gjort 100 post på en dag...!(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Han har aldrig gjort 100 post på en dag...!(?) Ehm..jo det är ju såhär alltså.. ehm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Han har aldrig gjort 100 post på en dag...!(?) Jo det har han Finns en post i vardagssnack där han skriver det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Jo det har han Finns en post i vardagssnack där han skriver det Hur kan vara s¨ker på det? Låter OTROLIGT mycket!? Länk till spammarens inlägg? Ja just det: StellHell Banna dünern tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Hur kan vara s¨ker på det? Låter OTROLIGT mycket!? Länk till spammarens inlägg? Ja just det: StellHell Banna dünern tack! Här. Och StellHell var nog rätt sugen på att damma av min varningsknapp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Här. Och StellHell var nog rätt sugen på att damma av min varningsknapp. Okej det var precis det jag misstänkte! Att det var där du kollade. Den stämmer inte! Förra veckan kollade jag där och det stod att jag hade postat 46 post vilket jag inte hade gjort. Jag hade inte postat en ända. Ska kolla vad det står idag. Jag har postat max 8 inlägg! En sec... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Okej det var precis det jag misstänkte! Att det var där du kollade. Den stämmer inte! Förra veckan kollade jag där och det stod att jag hade postat 46 post vilket jag inte hade gjort. Jag hade inte postat en ända. Ska kolla vad det står idag. Jag har postat max 8 inlägg! En sec... Den räknar posten de 24 senaste timmarna, alltså om du kollar nu så räknar den antal posts sedan 20:58 igårkväll. Tror jag. Så kebab hade alltså postat 100 inlägg på 24 timmar, vilket är en bedrift även det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Den räknar posten de 24 senaste timmarna, alltså om du kollar nu så räknar den antal posts sedan 20:58 igårkväll. Tror jag. Så kebab hade alltså postat 100 inlägg på 24 timmar, vilket är en bedrift även det. Aha! Då fattar jag. Då kan det kanske stämma trotts allt. *spamm j*vel! * Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Går de att få en intejuv av dig vice?..asså att du blir interjvad Skulle uppskattas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 (redigerad) Går de att få en intejuv av dig vice?..asså att du blir interjvad Skulle uppskattas Det finns redan. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...33566&st=16 Redigerad 17 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 17 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 december, 2006 Är du nöjd med ditt namn IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts