Littlemanie Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Du kan kolla i hans gamla inlägg. Då förstår t.o.m du. SiXxe. Anser du att Littlemanies klagande inläggg var störande? Anser du Möt Forumiten som den största posthunter-tråden? >>>Om inte: Vilken är det? Varför inte lägga in alla frågor i en post och inte dela ut dom? Så behöver du inte spamma med frågor på hur många som helt posts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Varför inte lägga in alla frågor i en post och inte dela ut dom? Så behöver du inte spamma med frågor på hur många som helt posts. Varför inte ställa frågor istället för att gnälla på allt? SiXxe, säg en kvinna i 40+ åldern som du finner attraktiv Har du några djur? Redigerad 8 december, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 (redigerad) Gillar du fjortisar? Redigerad 8 december, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 8 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 december, 2006 Men vad är det med dig? Du är jeteh_nü här och vet inte: A) Vilka frågor som tas med i intervjun B) Hur SiXxe var förut. Grejen är att du börjar bli så som han var.. (Att ha en massa vrickade åsikter om nästan allt) Så sluta spamma ner den här tråden, det sabbar för Vice.! Haha, så du tycker jag har bättrat mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Haha, så du tycker jag har bättrat mig ? Det sa han aldrig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Det sa han aldrig. Nej, men jag är fan inte lika jävlig som jag var förr. Aja, åter till topic. Fortsätt posta frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Nej, men jag är fan inte lika jävlig som jag var förr. Aja, åter till topic. Fortsätt posta frågor Enligt dig själv ja. Quckie : Kebab hälsar. Om sanningens ska fram så har du blivit mycket bättre sedan din tredje hybernate. Bra jobbat! //Kebab (the kid that doesn't spam) Han hälsar också vidare : Nu går ni (Jag och SiXxe) tillbaka till trådens ämne innan varningarna regnar. Hmph, jag får minsann ta alla risker bara för att kebab inte vågar. Redigerad 9 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Blokkokopter länken finns nu på första sidan i "Möt forumiten" Redigerad 9 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Ööh...vem e de som ska bli interejuvad?... Skitsamma Gillar du knäck? Gillar du glögg? Gillar du julmat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Efterlyser forftarande lite bilder till "Möt foumiten". Skicka gärna några som vi kan lägga upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Ööh...vem e de som ska bli interejuvad?... Skitsamma Gillar du knäck? Gillar du glögg? Gillar du julmat? http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...564&st=1780 Jag ska bli intervjuad ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...564&st=1780 Jag ska bli intervjuad ! Tror nog att det var denna du ville länka till va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Tror nog att det var denna du ville länka till va? Men, jaja Men det är samma sida, bara att mitt är lite längre ner . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Sweeet... BTW jag klarade 1503 på blokko De dröjer inte länge tills jag knäcker rekårdet! mohahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Sweeet... BTW jag klarade 1503 på blokko De dröjer inte länge tills jag knäcker rekårdet! mohahaha Wiie!! Jag fick 54 på första försöket och 991 på andra, och på tredje 1499 Återkommer med bättre ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 (redigerad) Wow, fick 1632 första gången. Redigerad 12 december, 2006 av SiXxe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Wow, fick 1632 första gången. Du krossade mina drömmar att bli bäst :'( Meeh?! Du editera! Du skrev nyss 1736 Och sen ändrade du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Du krossade mina drömmar att bli bäst :'( Meeh?! Du editera! Du skrev nyss 1736 Och sen ändrade du! I know, skrev fel. Mitt rekord är däremot nånting på 1700 . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 I know, skrev fel. Mitt rekord är däremot nånting på 1700 . Okey.. Det är OK, drev bara med dig Nu ska jag bli Blokko-freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 12 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 december, 2006 Okey.. Det är OK, drev bara med dig Nu ska jag bli Blokko-freak Mm, men det är inte blokkokopter tråden handlar om! Så fortsätt posta frågor till mig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts