Mark Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Du är ambulansförare va? Hur kom det sig att du blev ambulansförare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Intervjun uppskjuten en dag pga blokad av datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 6 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2006 Intervjun uppskjuten en dag pga blokad av datorn. Visst! Det klarar vi nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Intervjun görs nu, har ni sista minuten frågor så posta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Nu är det dags för en forumit som har blivit rellativt känd trotts att han är ganska ny. Nämligen: SiXxe Varför har han försvunnit en tid varje månad och vad heter han egentligen? Hur hittade han hit och vad är hans syfte? Allt detta får ni ta reda på om ni är nyfikna. Så posta på... Intervjun genomförs 13/12-06 och läggs upp Lördagen den 16/12-06. Redigerad 7 december, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Littlemanie Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Om du skulle träffa en MoDo spelare för en dag, vem skulle det ha varit isåfall? Tror du på Gud ? Vad vill du ha i julklapp ? Hur lång är du? Vad för accessoar gillar du mest? Vilken var den senaste filmen som du såg? Vilken var den senaste boken som du läste? Vilken dialekt tycker du är fulast/finast ? Om du skulle bestämma över hela jorden, hur skulle det gå och vad skulle du göra? Fyra snabb-frågor från mig: Vice city/San andreas, Coca cola/Coca cola light, TV/Radio, Chocklad/Lakris, Pigg/Lat (Är det tillåtet att ge ut snabba frågor här?) Redigerad 8 december, 2006 av Littlemanie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Okej, Jag undrar: Ingen hatar någon här så de frågorna kommer inte med. Vänligen ta bort dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Om du fick ta med dig person till en öde ö, vem skulle det vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tilläggas ska att det var Vice. som fick den äran att välja nästa intervju objekt då jag överlät det åt honom . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Erkänn att du, trots att det enda du kunde säga till ditt försvar i diverse diskussioner var att du sket i vilket eftersom folket här ändå var finniga datornördar, har börjat fatta tyckte för gtasajten? ^^ Redigerad 7 december, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tilläggas ska att det var Vice. som fick den äran att välja nästa intervju objekt då jag överlät det åt honom . Förstår inte varför det står "* kommer inom kort *" i min intervju. Men det var jag som valde dig. Så min fråga blir. Ville du egentligen bli intervjuad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Du får göra vad du vill med mig i en timma, vad gör du? Är du ständigt rädd för att ett gäng invandrare ska komma och sno din cykel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 (redigerad) Ungefär hur många dagar är det kvar till du blir nerslagen på grund av dina skruvade invandraråsikter ? (Enligt dina egna tankar och formuleringar, förklara gärna varför) Redigerad 7 december, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Förstår inte varför det står "* kommer inom kort *" i min intervju. Men det var jag som valde dig. Så min fråga blir. Ville du egentligen bli intervjuad? Tack för den du. Svar: Ja, kunde väl vara roligt. Inget måste precis. Men helt ok, Vice. är ju så trevlig så why not. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Tack för den du. Svar: Ja, kunde väl vara roligt. Inget måste precis. Men helt ok, Vice. är ju så trevlig så why not. Hmm.. Tror du skulle svarat i intervjun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hmm.. Tror du skulle svarat i intervjun Med tanke på att intervjun redan var genomförd när SlewME skrev det så är det rätt omöjligt. Men vill Vice. kan han ju klippa och klistra lite och slänga in fråga + svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Hmm.. Tror du skulle svarat i intervjun Hmm.. Han är redan intervjuad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Med tanke på att intervjun redan var genomförd när SlewME skrev det så är det rätt omöjligt. Men vill Vice. kan han ju klippa och klistra lite och slänga in fråga + svar. Jag är jättetrög Ursäkta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 december, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Förstår inte varför det står "* kommer inom kort *" i min intervju. Men det var jag som valde dig. Så min fråga blir. Ah, det var för att A.A inte svarade innan jag la upp intervjun. Så jag kunde inte skriva att A.A skulle bli intervjuad om han nu skulle tacka nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 7 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 december, 2006 Är det någon som nånsin har sagt nej till en intervju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts