tommy killer Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Vilka av alla dina mopder var bäst(Om du har haft fler än 2)?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Personen som står next på tur är Bubblihttp://img62.imageshack.us/img62/3633/bubbliavatar0si4bo.png Intervjun genomförs, onsdagen den 26/10-05 och läggs upp på lördagen den 29/10-05 Personligen så vet jag inte så mycket om Bubbli och gör inte ni det heller så passa på att lär känna honom. Säker en trevlig kise... Redigerad 19 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du hetat Bubbli under hela din forumtid? Namnet känns både nära och främmande på samma gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Har du hetat Bubbli under hela din forumtid? Nein, " Namnbyte, Mr. M ---> Bubbli"... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Förstör inte det roliga :'( . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Förstör inte det roliga :'( . Men.. jag vill ju har roliga frågor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Shit, hade jag ingen aning om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Personen som står next på tur är Bubbli http://img62.imageshack.us/img62/3633/bubbliavatar0si4bo.png Intervjun genomförs, onsdagen den 26/10-05 och läggs upp på lördagen den 29/10-05 Personligen så vet jag inte så mycket om Bubbli och gör inte ni det heller så passa på att lär känna honom. Säker en trevlig kise... Varför är du dum? Nej men personligen tycker jag att Mr. M var mycket bättre Så, Varför bytte du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 (redigerad) Nein, " Namnbyte, Mr. M ---> Bubbli"... Aa just det, så var det! Men jaja, då får väl frågan bli: Varför Bubbli liksom Åt vad lutar du politiskit? Har för mig att Mr.M var väldigt anti-Bush iaf så gissar åt vänsterhållet. Redigerad 19 oktober, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Vart bor du?? Om urskogen i närheten utav vilken stad??? All the MF´s at SIBA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Nu hänger jag inte med riktigt! skulle inte curly bli Intervjuad? eller tackade han nej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 20 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2005 Gurfi: Han är redan fixad så att säga, näst på tur är Bubbli Återgår till frågandet: Vad har du för relation till clowner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Kom igen nu. Mer frågor måste ni la komma på eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Hur kom du på namnet Bubbli? Ledsen, jag har idètorka för tillfället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Kom igen nu. Mer frågor måste ni la komma på eller? Men jesus, det är ju en halv vecka kvar. Fråga: Var och hur bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Tycker du om "my littel ponnies" eller du har bara bilden på msn för att du tycker den är rolig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Intervjun med Bubbli genomförs imorgon kl 12:00 om ni vill ha med fler frågor så skynda att posta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 25 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2005 Frågan alla borde svara på: Är du på den onda eller goda sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Frågan alla borde svara på: Är du på den onda eller goda sidan? Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2005 Frågan alla borde svara på: Är du på den onda eller goda sidan? W0rd! Haha Vilken är din favoritgenre inom spel? Är du bra på att laga mat? Tänker du byta namn nåt mer? Skulle du vinna över mig på schack? (Efter som den senaste ungen inte ens kunde schack ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts