spajdermän Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad brukar du använda för kniv? Vilket märke på rakblad använder du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är dom inte bisexuella? Är du bisexuell? Är Reve en ful guldfisk? --- VaXxOr Föreställ dig att du ser en EMO bli slagen av ett gäng med rallarknattar, Rycker du in och slår skiten ur varje jävel eller gömmer du dig bakom en husknut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Är du trött på alla emofrågor? Choklad vs Chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 (redigerad) Anser du att jag har kommit rätt om jag letar efter ett bra ställe att hunta posts på och traskar in i tråden "Veckans forumit!"? Redigerad 28 oktober, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vad tycker du om andra subkulturer? T.ex. gothare, punkare, hippies osv. Vilken är din favoritkaraktär i The Simpsons? Varför? Vem skulle spela dig i filmen om ditt liv? Snarkar du? Är du en god människa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag hörde EMOs var oftast bögar, är du bög? Roxxy: Klick klick. Fler roliga frågor kan ni posta här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Har för mig att jag har sett en bild på dig iförd en Bullet For My Valentine-tröja, vad tycker du egentligen om detta band? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Roxxy: Klick klick. Fler roliga frågor kan ni posta här! Haha! Ojoj, där fick du sannerligen till det! Vaxxor, hur lycklig är du på en tiogradig skala? (10 är högst) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 VaXXor. Stör du dig på att ha en lugg som täcker ögonen? Jag säger inte att det är fel eftersom jag själv har det. Jag undrar bara. Jag stör mig iaf inte på det ett dugg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Varför tror du att nästan alla inte gillar emo's/svartrockare etc? Den du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Vem tycker du har stöttat dig allra mest, när det gäller mobbingen emot dig och dina EMO-jämnlikar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Varför väljer du inte mig att bli interjuvad nästa gång :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Roxxy: Klick klick. Kewling. Vad heter du? Haha, seriöst... Redigerad 29 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kewling. Vad heter du? Haha, seriöst... Victor heter jag. Goddag på dig. Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Victor heter jag. Goddag på dig. Vad heter du? Hej hej Victor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Om du hade en tidsmaskin, som bara fungerade att åka bakåt i tiden med, vilket år skulle du vilja åka till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bump bumpeti bump Vad är värst? Hybernatning eller bann? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Bump bumpeti bump Vad är värst? Hybernatning eller bann? OMG! Det är ju världens lättaste fråga! VaXXoR; Vem av x_simpa_x ( Blev det rätt nu?), Maimstream och Kebab tror du är bäst på Alfabet/Betapet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) Vem hatar du mest? (Här på GTAsajten) Redigerad 31 oktober, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Intervjun görs nu med VaXXoR! Posta om ni har något ni glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts