Vice. Skrivet 19 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Pest eller Kolera? Trevligt att du tittar in. Rolig fråga, Hörde en gång på radio P3, där de har ett program där de kollar upp olika saker och då hade de med just den frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vad anser du vara din viktigaste egenskap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Vilken är den godaste Marabou- chokladkakan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 Trevligt att du tittar in. Rolig fråga, Hörde en gång på radio P3, där de har ett program där de kollar upp olika saker och då hade de med just den frågan. Den frågan är både kult och bör vara en fråga som är standard i ALLA sortes frågeställning. Enligt mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 (redigerad) Den frågan är både kult och bör vara en fråga som är standard i ALLA sortes frågeställning. Enligt mig iaf. "Pest eller kolera?" är väl mer ett uttryck än en direkt fråga, i för sig... Redigerad 19 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2006 "Pest eller kolera?" är väl mer ett uttryck än en direkt fråga, i för sig... Pff, för dig kanske. Jävla göteborgare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Pff, för dig kanske. Jävla göteborgare. http://www.flashback.info/showthread.php?t=249031 http://www.pestellerkolera.se/ http://www.aftonbladet.se/vss/debatt/story...,827753,00.html http://www.alltomtv.se/showthread.php?t=44431 "Pest eller kolera?" är ett uttryck i hela Sverige. Frasen symboliserar när man måste välja mellan två saker som är lika illa bägge två. Man frågar aldrig "Pest eller kolera?" utan, exempelvis "KalleR eller StellHell?". Skojade till det där på slutet, banna mig inte plx. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Pff, för dig kanske. Jävla göteborgare.Eyy len jiddra inte med mitt stad och min homie! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Eyy len jiddra inte med mitt stad och min homie! Nää exakt då samlar vi våran "posse" och "kutar" dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2006 Gillar du fyrhjulingar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Lite snålt med frågor kanske? säger som alla andra "Jag vill ha många frågor" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Varför har du en så läskig signatur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 (redigerad) Är du ett Spawn-fan? Redigerad 23 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Kan du se tillbaka på dina första signaturer och inse hur hemska de var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Kan du se tillbaka på dina första signaturer och inse hur hemska de var? ...och kan du visa upp dem för oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Var står du i EMO-debatterna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 När jag ser ditt namn känns det som om vi haft en nära relation till varandra på forumet, ehm.. Har vi haft det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Du har fyra dagar på dig att plugga till ett prov som du tror att du kan någorlunda väl. Väljer du att läsa på lite smått från första början, tar allt sista dagen, eller skiter helt enkelt i att plugga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Vad tänkte du på när du kom på ditt namn, eller såg du det någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Skulle du kunna göra en större stöt om du är fullt medveten om att du kommer undan med det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts