Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Intervjun med VickeX genomförs nu. Har ni några sistaminuten frågor kan ni posta dem nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Vice spammar massa medelanden till mig på msn. Någon som har en aning om varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Vice spammar massa medelanden till mig på msn. Någon som har en aning om varför? Han karnse e kåt på dig Btw: sista minuten fråga..om de inte e försent...."Vilket kön tänder du på?" höhöh fjortisfråga men endå Redigerad 12 oktober, 2006 av xXxGemagexXx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Han karnse e kåt på dig Jaaah! Det er han saekert!!1! VickeX: Hur fick du egentligen tag på din gamla diskmedel-signatur igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Om man uttalar Vice så som jag gör och leker med Vices skämt så som jag gör så blir det "Vi sex".Wise ex uttalar jag det Fråga: Vad är det med dig och diskmedel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Har du haft/har tandställning? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Jaaah! Det er han saekert!!1! VickeX: Hur fick du egentligen tag på din gamla diskmedel-signatur igen? Det skulle jag kunna svara på . Jag vet att du ganska nyligen fått SA på PC och att du hade det på xbox tidigare så: SA på PC eller Xbox? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 What's the thing with you and roadsigns?? Vad föredrar du mellan Skola eller Arbeta på ett skeppsvarv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Är du rospigg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Är du rospigg? Öhm... Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Öhm... Va? Kanske han menar rostig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Kanske han menar rostig? Kanske tror han att han kan ställa en sista-minuten-fråga? Nej, nej ofcourse, "rospigg"... En pigg på en ros! Redigerad 12 oktober, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Öhm... Va? "Är du från Roslagen?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Eller så menar han just "rospigg" som i att han har rospiggarna som favorit lag i elitserien? (speedway) vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 12 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Nästa vecka är det den beryktade:Godfather som kommer att intervjuas. Vad har den här filuren för nergrävda lik? Intervjun genomförs onsdag den 18/10-06 och läggs upp Lördagen den 21/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) *Riktar skrivbordslampan mot Godfathers huvud så han ska känna sig osäker* Så, Godfather, dags att bekänna, är du verkligen guds pappa ? Redigerad 12 oktober, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Gillar du "the godfather"? Vem tror du vinner fifasvenskan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 Kan du ge oss en lista på alla lik du grävt ner? Har du några rekord av något slag? Vad är det värsta sommarjobb du någonsin haft? Hur firades/firas din födelsedag iår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 (redigerad) Varför, vaaaaaaarför hejar du inte på det enda riktiga laget i ishockey, Luleå, eftersom du t.o.m bor i den staden? Edit: Stavfel är inte roliga. Redigerad 12 oktober, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 12 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2006 "Är du från Roslagen?" HElvete de va ju nån som kunde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts