Panimala Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Hur kom du på ditt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Tycker du om NÅGON sorts hiphop? Det gör han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 11 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2005 Om du fick ett vapen, med ett skott. Vem skulle du skjuta? Du kommer undan snuten och sån't. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om du fick ett vapen, med ett skott. Vem skulle du skjuta? Du kommer undan snuten och sån't. Villken fråga.. Är du bra i skolan ? (Skribb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad kollar du på för porr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad kollar du på för porr? Bästa frågan ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Vad kollar du på för porr? Asiatiska bögar med en farmor som upptäcker dom, Kanske? Finns det någon på forumet som absolut INTE får byta namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 12 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2005 Om du var tvungen att välja en MOD att lämna sin post, vem hade det varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Om du var tvungen att välja en MOD att lämna sin post, vem hade det varit? Jag tror inte han kommer svara på den där frågan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 13 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Förmodligen försent men.. Vad tycker du om all denna popup reklam vi har idag??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 13 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2005 Förmodligen försent men.. Vad tycker du om all denna popup reklam vi har idag??? Jag fick tag i honom igen så din fråga kom med. Men det var den sista. Nästa person är.... Äsch, det får ni veta på lördag... Olidligt spännande va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Personen som står next på tur är Curly Intervjun genomförs, onsdagen den 19/10-05 och läggs upp på lördagen den 22/10-05 De som inte känner till Curly nått vidare, får nu chansen att ställa frågor till honom... Ja, även de som känner till honom får ju givetvis oxå göra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Hur många motordrivna fordon har du ägt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) Gillar du starwars eller bara den lilla snubben du har på avataren ? Favorit djur ? Om du fick välja vad du ville göra för en dag, allt som du vill göra kan du göra osv, ungefär som önskningar. vad skulle du göra då ? Redigerad 15 oktober, 2005 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 Fin konversation med skribb Fast du gjorde nåt fult fel med b- taggen som du kanske ska ändra Det kommer nog dröja innan vardagliga medlemmar blir intevjuade. Än sålänge har bara kändisar (Member no 100 ungefär) blivit intevjuade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2005 (redigerad) 1) Fin konversation med skribb 2) Fast du gjorde nåt fult fel med b- taggen som du kanske ska ändra 3) Det kommer nog dröja innan vardagliga medlemmar blir intevjuade. Än sålänge har bara kändisar (Member no 100 ungefär) blivit intevjuade. 1) Tycker du det? tack! :"> 2) Jo jag såg det oxå. Men vill inte hålla på och störa modsen hela tiden. Öppna, stäng, öppna, stäng osv. Ändrar det i veckan. Men det är bra att ni påpekar ev. fel & stavfel. 3) Nej, tror folk väljer folk efter hur bra de känner varandra. Det kommer nog inte dröja länge innan "mindre kända" medlemmar kommer. Redigerad 15 oktober, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vi får se, vi får se... Jag menade btw member no 1000 Aja.. Här kommer mina frågor: Hur länge har du planerat att behålla din avatar? Vilken är din favoritläsk? Om du skulle möta mig i Schack, vem av oss tror du kommer vinna? (Självklart måste vi ta ett parti sen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Intervjun genomförs idag. Är det något kul som ni vill ha svar på så skynda er att posta det så jag hinner ta med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Intervjun genomförs idag. Är det något kul som ni vill ha svar på så skynda er att posta det så jag hinner ta med det. OLW eller Escrella? (stavning) Sourcream & Onion chips eller Dill & Gräslök chips? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2005 Någon medlem här på forumet som du känner IRL? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts