Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Fan också, min high-score på blokko gick åt helvete nu ju.. NightHawk, när ska du inse att userbars är såå 2005? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Fan också, min high-score på blokko gick åt helvete nu ju.. NightHawk, när ska du inse att userbars är såå 2005? Nu var jag bara tvungen att svara det på direkten. Asså, jag har redan insett det, jag vet att det är omodernt, men det skiter jag i, bara det är snyggt så. Redigerad 30 september, 2006 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nääääjjj! Du får inte vara här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om han nu gjorde det är det ju förjävligt Ey Lajnux, jag läste i den gamla "olagligt"-tråden, och där skrevdu att du hade "boxat till en moppeåkare med knögjärn så att han vinglade ner i en å, och du var full när detta inträffade".. Du ljög va? Haha, tro det eller ej. Men det är faktiskt sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Nääääjjj! Du får inte vara här! Då sticker jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Fan också, min high-score på blokko gick åt helvete nu ju.. NightHawk, när ska du inse att userbars är såå 2005? Fear me, dina rekord kommer föralltid att vara jagade av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2006 Dessvärre blev jag tvungen att jobba över ikväll, så intervjun kan inte genomföras ikväll utan detta kommer att ske imorgon istället. En extra dag till frågor alltså. Efterlyser fortfarande bilder på alla roliga och trevliga medlemar här på forumet. Pm-bomba mig gärna med foton på er. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Intervjun med -Nighthawk- genomförs nu! Har ni någon sista minuten fråga så posta på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Intervjun med -Nighthawk- genomförs nu! Har ni någon sista minuten fråga så posta på! Du hittar en plånbok full med cash och det är ingen i närheten. Vad gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Du hittar en plånbok full med cash och det är ingen i närheten. Vad gör du? Bra fråga! VG++ till dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Bra fråga! VG++ till dig *Sträcker stolt på mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 (redigerad) *GONE* Redigerad 5 oktober, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Skrev följande i msn tråden, men fick inget svar. Så: Jag kommer inte in på msn! :S Det står att lösenordet eller användarnamnet är fel. Har nån idiot gjort nåt med min msn nu? Orkar fan inte med det... Har testat logga in på hotmail med, men det funkar inte heller... Och vad i hela helvetet får dig att tro att du kan vända dig till Veckans forumit! - tråden ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Och vad i hela helvetet får dig att tro att du kan vända dig till Veckans forumit! - tråden ? Badboll? NH: Du får vara en martinisörplande, rik, odräglig snobb utan vänner eller en luffare med vänner överallt. Vad väljer du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Eller. så skrev jag förihelvete i fel tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 5 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2006 Eller. så skrev jag förihelvete i fel tråd? Gör om, gör rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 6 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2006 Får vi inte veta vem som ska intervjuas nästa gång månne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2006 Får vi inte veta vem som ska intervjuas nästa gång månne? Jo jag har blivit lite sen med att jaga rätt på nästa som skall intervjuas så jag har inte fått ett svar än. Men jag skall jaga honom med blåslampa imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 Jag kommer här med en liten instickare. Jag tycker att frågan: "Om du skulle bli tvungen att bo i ett spel, vilket skulle du bo i då?" Borde vara obligatorisk. De flesta på det här forumet är ju killar, och de flesta verkar spela spel... Och spelforumet är väldigt aktivt. Tycker jag... Soooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 8 oktober, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2006 (redigerad) BLEV FEL! Redigerad 12 oktober, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts