Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Vad har du på dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Berätta ett kul minne från lågstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Den här gången flyger turen till nattenshök, -NightHawk- Han har ett ganska känt namn men det finns säkert en hel del som han håller inne med. Vad det är skall vi ta reda på... Intervjun genomförs onsdag den 4/10-06 och läggs upp Lördagen den 7/10. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Hej! Hur mår du? Vilken fräg har dina lakan? Vad sover du i? Vad har du på dig? Rakar du dig med en sabel? Varför måste allt vara proportionsenligt i GTA Pixelcity? Gillar du Dream Evil - In The Book Of Heavy Metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Ibland får man en känsla av att du är ett kontrollfreak. Är du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 28 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 Bullar eller Muffins. Vilken smakar gottast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Vad fick dig att börja pixla? När började du pixla? Favorit smiley? Kommer du att välja mig till nästa intervju? Redigerad 29 september, 2006 av DimpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Fotboll eller Ishockey? Banan eller äpple? Är du en hök? Har du sett solen? Tycker du om rabarber? >>Blåbär ? Tycker du om ? Tänker du välja mig eller DimpZ till nästa intervju? Redigerad 29 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Hip Hop Vs. Rock? Bästa tecknade/Animerade film? (Bilar, Right!? Den är grym ) Hur gammal är din äldsta släkting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 (redigerad) Ibland får man en känsla av att du är ett kontrollfreak. Är du det? Bra fråga, skulle jag också vilja veta..."du" verkar ju gilla att hålla i grejer -------- Vilken fråga skulle du gärna få som du inte fick? Måste bara säga: Snälla sluta skriva alla dessa jobbiga frågor som man kan fatta att de ändå inte kommer med. Redigerad 30 september, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2006 Bra fråga, skulle jag också vilja veta..."du" ver kar ju gilla att hålla i grejer -------- Sär Skrivning -------- Måste bara säga: Snälla sluta skriva alla dessa jobbiga frågor som man kan fatta att de ändå inte kommer med. Med de menar du t.ex? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jag tycker att det var riktigt dåligt av x simpa x att hoppa av intervjun efter 2 frågor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Om han nu gjorde det är det ju förjävligt Ey Lajnux, jag läste i den gamla "olagligt"-tråden, och där skrevdu att du hade "boxat till en moppeåkare med knögjärn så att han vinglade ner i en å, och du var full när detta inträffade".. Du ljög va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Öhhh... ..eller jag menar.. Hej. ..eller jag menar. Glöm vad jag sa. Redigerad 30 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Gillar du hökar? Om du vartt vingad att bli ett djur, skulle du bli en natthök då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 (redigerad) Jag tycker att det var riktigt dåligt av x simpa x att hoppa av intervjun efter 2 frågor. Vadå hoppa av intervjun efter två frågor ? Vad fan snackar du om ? Förövrigt Vice. så har du bytt plats på Familj och Född frågan Edit: Du skulle ju visa PM:et som samuelszon skickade till mig Redigerad 30 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Vadå hoppa av intervjun efter två frågor ? Vad fan snackar du om ? Förövrigt Vice. så har du bytt plats på Familj och Född frågan Edit: Du skulle ju visa PM:et som samuelszon skickade till mig Det var Vice. som skojade lite och skrev efter typ två frågor "Va? Nu vill inte jag vara med i intervjun!!!" Förmodligen för att han inte hade gjort den helt färdig. Jag förstod inte heller först. Ehum.. Men det var faktiskt riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Det var Vice. som skojade lite och skrev efter typ två frågor "Va? Nu vill inte jag vara med i intervjun!!!" Förmodligen för att han inte hade gjort den helt färdig. Jag förstod inte heller först. Ehum.. Men det var faktiskt riktigt kul! Jaha, haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Jaha, haha Förresten, ser du verkligen ut som Carl i snobben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 30 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2006 Förresten, ser du verkligen ut som Carl i snobben? Haha, jag ser exakt ut som bilden jag ritade Om det var den du syftade på vill säga. Fråga till NHVem är den bästa pixlaren tycker du ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts