spajdermän Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Okej Ska förklara mitt nick för skoj skull *Börjar babbla* Ante har jag kallats länge och en dag skulle mina kompisar gör en lunar åt mig och ante var taget så då sa jag san_ante, också taget eftersom jag nyss klarat HL så blev det Ante_freeman De var väl ingen som frågade dig...lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Okej Ska förklara mitt nick för skoj skull *Börjar babbla* Ante har jag kallats länge och en dag skulle mina kompisar gör en lunar åt mig och ante var taget så då sa jag san_ante, också taget eftersom jag nyss klarat HL så blev det Ante_freeman Dagens lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 -Vad består din favoritpizza av, förutom deg & tomatsås? -Vilken TV-serie skulle du vilja vara med i? -Göran Persson vs Fredrik Reinfeldt i en streetfight. Vem vinner och varför? -Nämn en känd person över 40 år som du finner attraktiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fortfarnde lite fattigt med bilder. om någon skulle vilja ha upp sin bild i intervjun så pm:a gärna en bild till mig så att jag kan lägga upp dem. Hittils är det "bara" Tweak, kebab, Jag och Kaller som ahr lagt upp bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Dagens lol? Edit: Spajdermän: Skrev det för skoj skull Kanske Tycker du att moderaterna är bra för sverige? Redigerad 23 september, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Fortfarnde lite fattigt med bilder. om någon skulle vilja ha upp sin bild i intervjun så pm:a gärna en bild till mig så att jag kan lägga upp dem. Hittils är det "bara" Tweak, kebab, Jag och Kaller som ahr lagt upp bilder. Jag skickade ju en bild till dig över msn! Din inkompetenta kanelbulle... hur kan du glömma det? :'( Eller du kanske bara letar efter bilder på 14 åriga killar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 -Göran Persson vs Fredrik Reinfeldt i en streetfight. Vem vinner och varför? En kompletteringsfråga: Hur tror du, intervjuoffret, att det hade gått om man satte Anna sjödin och Nyamko Sabuni i samma ring. Vem ligger först golvad? Vi snackar tunga nävar här alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Jag skickade ju en bild till dig över msn! Din inkompetenta kanelbulle... hur kan du glömma det? :'( Hehe, missade den bilden. Jag lägger upp den imorgon. Du är en duktig hest. Komigen pojkar, skicka bilder Redigerad 23 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Komigen pojkar, skicka bilder Kom igen pojkar, skicka frågor Redigerad 23 september, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 Hehe, missade den bilden. Jag lägger upp den imorgon. Du är en duktig hest. Komigen pojkar, skicka bilder Du kan ju sno den från Beffo Community. http://81.216.192.4/beffo/inne/bilder/2zr5zs29wwofydmvjulo6yvr4.jpg ... Eller är den för stor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2006 (redigerad) Hehe, missade den bilden. Jag lägger upp den imorgon. Du är en duktig hest. Komigen pojkar, skicka bilder JAAA! Får hesten sockerbit? Hestar gillar sockerbit! --- Vilken "grupp" i skolan tillhör du enligt dig själv? Motivera. Har du varit hybernatad eller bannad? Varför? Hur många varningar har du? Redigerad 24 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Hur mår du? Du får göra vad du vill med SiXxE i en timme, Vad gör du? Vilken färg har dina lakan? Bananer eller Coca-cola? Vara sjuk och sitta hemma vid datorn och kolla på pr0n eller ha orientering i skolan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Hur östgötsk är du på en skala 1-10? Ingen dator i en månad eller inga läxor i en månad, vilket väljer du? Är du bra på att köra bil? Redigerad 26 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Du får välja mellan att vara utan datorn i en månad eller utan läxor/prov i en månad.. Vad väljer du? Ähum, Felformulerad? Ganska självklart vad alla skulle välja tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Ähum, Felformulerad? Ganska självklart vad alla skulle välja tror jag Maybe.. Eller..hm.. hur hade du formulerat den? Eller, ajfan du, det får jag ändra på. Hmm, blev det rätt nu? Är så jävla seg idag. Redigerad 26 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Maybe.. Eller..hm.. hur hade du formulerat den? Eller, ajfan du, det får jag ändra på. Hmm, blev det rätt nu? Är så jävla seg idag. Nä, Man väljer fortfarande en sak ganska självklart. Utan dator i en månad och inga läxor/Med dator i en månad med läxor Jävlar vad svårt det ska vara att formulera den där meningen... GAH, Fuck klia mig i huvudet lite Redigerad 26 september, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Om du fick chansen att vara utan läxor, men också dator i en månad, skulle du ta den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 Om du fick chansen att vara utan läxor, men också dator i en månad, skulle du ta den? Där satt den allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 26 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 september, 2006 (redigerad) Ja, jag tycker fortfarande den är krånglig. Skjut mig. Edit: Jaa, förresten, Siana har ju rätt. Tror jag. Gah! måste gå och lägga mig känner jag. Redigerad 26 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 september, 2006 X_simpa_x intervjuas nu! Ev. "sista minuten frågor" kan fortfarande postas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts