Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tihi, jag har hört det på MSN Cooling darkjak: Hur är det i lumpen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är du bra på paintball/laserdome? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Cooling darkjak: Hur är det i lumpen? Klart som 17 att jag är darkjak: Hur mår du? Hur har din sommar varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är du sportintresserad? isåfall, fotbollsintresserad? isåfall, vilket lag i Sverige är det som gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Följer du Elitserien i hockey? Isf, vilket lag hejjar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Är Nitendo din favorit konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Darkjak: tycker du att hotet från Ryssland har minskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Darkjak: tycker du att hotet från Ryssland har minskat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 @darjak: Tror du fortfarande att ryssarna vill erövra världen och anfalla sverige?? Isåfall varför(berätta lite kort)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Hur går det med din odling av brösthår? Och din manlighetskänsla i övrigt, då - hur står det till med den? Jag kan tänka mig att testestoronet plaskar ivrigt i dig nu, i och med din vistelse på den ack så intelligenta och värdighetsbevisande lumparkursen. Sist; har du stora muskler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Drar upp den här lite smått. Otroligt underhållande intervju med Corleone. Måste ha missat det där långa inlägget i Saint's Row-tråden men det var klockrent. Precis vad man har tänkt ett bra tag (OH VAD COOLT MED BLOD AZZÅ!1!!11!). Synd bara att målgruppen inte "orkar"/bryr sig/vågar läsa utan bara kommenterar/tänker "jävla 14isskit azzåh". Men fortfarande väldigt underhållande. Fråga till darkjag för att inte göra mitt inlägg helt meningslöst. Om någon inte redan har frågat det, darkjak, vad kommer ditt namn ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Fråga till darkjag för att inte göra mitt inlägg helt meningslöst. Om någon inte redan har frågat det, darkjak, vad kommer ditt namn ifrån? Det är en standardfråga! Och ja... det inlägget var riktig underhållande! Intervjun var verkligen intressant! Fråga till darkjak: Anser du att du har en underbar sångröst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Kul att ni tyckte om den. Jag glömde säga det till Corleone, men det var intressanta svar och åsikter han kom med. (alla är kul att intervjua givetvis, men han svarade ganska speciellt på vissa frågor.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Ojskipojski. Jag fick snok om ett flertal mysko meningsuppbyggnader och ordval i intervjun nu i efterhand… Och därtill lite up-fuckad grammatik på sina ställen... Men det går att svälja, hoppas jag. --- Jag har en fråga till darkjak också: Hur skaffar man chicks på bästa sätt? Räcker det att köra med en väl utfylld läderjacka, eller krävs det något mer för att få dem på fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 4 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2006 Klär du dig fortfarande som huvudpersonen i Shenmue? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Nästa forumite som kommer intervjuas och granskad är: Tweak Intervjun genomförs onsdag den 13/9-06 och läggs upp Lördagen den 16/9. Låt oss ta reda på lite mer om honom. Han har säkert en hund begraven någonstanns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Känner du att du har tröttnat på forumet? Följdfråga på föregående: Kommer du någonsin komma tillbaka till forumet? Desperat följdfråga på föregående: När kommer du tilbaka?? :'( Vad har du för relation till moped-försäljare? Vilka forumiter (som har lämnat) saknar du mest? Kommer fylla på med mera sen, var så säkra. Redigerad 7 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 Dricker du kaffe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Gillar du inte mig? :'( Kan du lova att du aldrig kommer byta bort Daffy duck?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 8 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2006 Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord? (ex. smart, rolig och snäll) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts