Umberto Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 (redigerad) Han? Nej, Hans män på fältet får göra det. Har du en jättestor låda med Kubanska ciggarer där hemma? Nja, jag har bara EN jättestor "cigarr" här hemma... http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif edit: om det var mig du frågade. Annars nvm. Redigerad 27 augusti, 2006 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Vilket parti i valet ska du rösta på? (Om du får) Om du fick gå in i en klädaffär och ta vilka kläder du vill gratis. Vilka skulle du ta? Om du fick byta dialekt skulle du göra de? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Äpple/Äppel Potatisar/Potäter En apelsin/ett apelsin United States of America/Konspiration för världsherravälde En rabarb/ en rabarber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 28 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2006 Hur skulle dina kompisar beskriva dig som person? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Om du fick välja valfri forumit att bli Mod/admin, vem skulle det då vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 29 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2006 Vilket TV program är ditt favoritprogram just nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Intervjun är nu igång så har ni någon sista minuten fråga till Don Corleone så passa på att posta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Kan du definiera dig själv som en snel hest? Kan du klämma in en hälsning till mig (på ett diskret sätt då, of course) i din intervju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 (redigerad) Om du fick vara någon i gudfadern filmerna vem skulle du va? Om du fick bo i en annan tidsålder vilken skulle du bo i? Limosine/Sportbil Maffia/Gäng Godis/Läsk ? Har du MVG i svenska? Redigerad 30 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Vad tycker du är bäst med hösten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Pepsi max / Cocacola light ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 30 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2006 Cirkus / Bio Tv / Radio Bajsa / Kissa / Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Har vi fortfarande inte fått veta vem som är nästa intervju-offer? Eller är det bara jag som är seg? Edit: Hur fan hamnade den quoten där? Edit2: Jag vet varför, förresten. Redigerad 2 september, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nejdå. Du är lika snabbtänkt som motorolja. Vi har fortfarande inte fått veta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Nejdå. Du är lika snabbtänkt som motorolja. Vi har fortfarande inte fått veta Nåja, intervjun läggs ju upp senare, så vi får väl se då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 (redigerad) Nästa forumite som kommer att intervjuas är darkjak Veckans intervju har blivigt uppskjuten tills imorgoen eftersom att jag knappt har varit hemma under dagen. Detta eftersom att jag hamnade i slagsmål igår och har suttigt hos polisen mm idag. (jag är "offret" ) Jag är för tillfället hos min bror och kommer hem imorgon. Lägger upp intervjun så fort jag kan imorgon. (den person som jag har skickat pm till kontaktar jag via msn imorgon.) Redigerad 2 september, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Veckans intervju har blivigt uppskjuten tills imorgoen eftersom att jag knappt har varit hemma under dagen. Detta eftersom att jag hamnade i slagsmål igår och har suttigt hos polisen mm idag. (jag är "offret" ) Får vi en redovisning inklusive diverse smaskiga detaljer om det i vardagssnack sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Får vi en redovisning inklusive diverse smaskiga detaljer om det i vardagssnack sen? Imorgon, det lovar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Får vi en redovisning inklusive diverse smaskiga detaljer om det i vardagssnack sen? Tihi, jag har hört det på MSN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 2 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2006 Tihi, jag har hört det på MSN Nej nu är jag nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts