Halo Skrivet 24 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2006 (redigerad) Vart kommer smeknamnet Kalan ifrån? EDIT: stavfel Redigerad 24 augusti, 2006 av Halo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Något försenat kommer nu svaret på den efterföljande forumiten. Den som herr kalan valde var: corleone Intervjun genomförs onsdag den 30/8-06 och läggs upp Lördagen den 3/9. Ni som inte vet speciellt mycket om den lilla maffiosen har nu chansen att få veta mer om honom utan att råka i trassel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hur mår du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hur mår du? Det där var den ultimata frågan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Det där var den ultimata frågan Jag ställde iallafall en fråga. PåTråd: Finner du nån skönhet med att vara medlem på forumet eller har du tänkt lämna för nån speciell anledning? Hur många hundra har d begravt? Skriv en liten presentation om dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 (redigerad) Vad tycker du om folk som sa att du härmade okka? Vad tycker du om okka? Intresserad av maffia-filmer? Kanske Gudfadern...? Varför det? Vilka andra maffiafilmer rekommenderar du? Brukar du sniffa för mycket så du svamlar på forumet sen? Om du fick avsätta en moderator, och byta ut honom mot någon, vem skulle du byta ut honom mot(du får inte välja dig själv)? Vill du ha strängare regler på forumet? Redigerad 25 augusti, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Du och jag är samma person med olika namn va? Klonade som fåret Dolly Vad har du på dig just nu? *dreGGel* Vilken färg har dina lakan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hur komemr det sig att du har det temat du har nu, och vart kommer det ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Hur har din födelsedag (idag) varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Kan du något som du vet eller tror att du är ganska ensam om att kunna här på sajten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vilken är din absoluta favorit låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Vilken är din absoluta favorit film ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2006 Känner du dig lite "mafia" aktig med ditt nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2006 Tyvärr blev jag inringd på jobbet idag. Så jag kan inte posta dagens intervju förens ikväll vid 22-tiden. Ev. blir det senast imorgon under dagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Corleone: Vad sjutton menade du med det här? Jag förstod i vilket fall att det inte var lite hederligt gammalt spam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Har du en mafiosohatt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Corleone: Vad sjutton menade du med det här? Jag förstod i vilket fall att det inte var lite hederligt gammalt spam. Haha, skönaste jag läst på länge haha . Varför utmanade du ödet i pollen om Stellans exitens, genom att rösta att han skulle dra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Vad hände med den gamla corleone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Brukar du lägga avhuggna hästhuvuden i folks sängar? Erkänn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2006 Brukar du lägga avhuggna hästhuvuden i folks sängar? Erkänn! Han? Nej, Hans män på fältet får göra det. Har du en jättestor låda med Kubanska ciggarer där hemma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts