Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fyfan vilken jävla spamtråd detta har blivit, hälften av alla frågorna är totalt oseriösa.

Faktiskt helt okej. Jag sorterar bort de mest oseriösa frågorna, de som är kränkande, för tramsiga, eller allmänt opassande.

Det jobbia är all annan sk*t som finns på sidorna. Är det ett inlägg med 15 rader text sedan en fråga sen ytterligare 5 rader text är risken stor att jag inte ser frågan eftersom jag inte läser texten som är skriven...

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har turen kommit till en annan forumit som jag själv tyvärr inte vet så mycket om! Nämligen:

Kalan

Intervjun genomförs onsdag den 23/8-06 och läggs upp Lördagen den 26/8.

Även den här forumiten har säkert en hund begraven någonstans. Och för att gräva fram den måste ni ställa rätt frågor. :o

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu har turen kommit till en annan forumit som jag själv tyvärr inte vet så mycket om! Nämligen:

Kalan

Intervjun genomförs onsdag den 23/8-06 och läggs upp Lördagen den 26/8.

Även den här forumiten har säkert en hund begraven någonstans. Och för att gräva fram den måste ni ställa rätt frågor. :o

Okej

Fråga:Har du alltid varit ett "Fan" av smurfar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför finnner du skräckfilmer så himla grymma, speciellt A Nightmare On Elm Street? Njuter du av att se andra människor vara rädda? Eller vill du bli rädd själv? Varför då? Eller du kanske bara ser dom med tjejer, så de ska söka skydd hos dig... förhoppningsvis långt nära inpå... helst sexuellt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor