Vice. Skrivet 15 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Håller med, inget sidosnack nu Bra RavenE, bra... Redigerad 15 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är din favoritlåt "Inner circle - I love girls" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Inte alltid ... Säger som RavenE: vad svarade du på? Vem är det jag ska fråga nu? Vilken är din favorit bok (om du har nån)? Vilken är din favorit film? Vilken är din favorit rätt? Vilken är din favorit filmstjärna? Vilken är din favorit låt/sång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Stora gamla tanttrosor vs Använda string. Vad vill du helst ha av en tjej? (Stupid fråga) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ultimata frågan. Är du trött på att det bara är frågor om tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Ultimata frågan. Är du trött på att det bara är frågor om tjejer? Okej då. För att bryta mönstret Vilken kille tycker du är sötast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Har du nångång gillat en kille ? Redigerad 16 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har du nångång vart gillat en kille ? Var det där bara ett oförståbart homofobiskt inlägg eller var det faktiskt en fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Var det där bara ett oförståbart homofobiskt inlägg eller var det faktiskt en fråga? Haha såg felet nu Vet inte, skrev det bara för Godfather bytte mönster själv tycker jag ni kör typ dessa frågor ^^ Vilken är din favorit bok? Vilken är din favorit film? Vilken är din favorit rätt? Vilken är din favorit filmstjärna? Vilken är din favorit låt/sång? Redigerad 16 augusti, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 När var det du började tycka Olsen twins var snygg? När du såg dom i "Huset Fullt"...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 När var det du började tycka Olsen twins var snygg? När du såg dom i "Huset Fullt"...? Är dom med där eller är det bara en? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Är dom med där eller är det bara en? Dom är med där båda 2. Dom lät dom båda turas om som rollen som den där lilla (Michelle kanske det var hon hette? ), varför vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Om du inte hade fått välja han du kommer att välja till att intervjuas nästa gång. Vem skulle du ha valt då? Har din pappa många sidenskjortor? Vilken färg är dina lakan? Har du strumpor med Ior på? Rakar du könshåret med en Sabel? Volvo vs Saab? Mary-Kate vs Ashley? Huset fullt vs So Little Time? Rävar vs Pitbulls? Lesbbar vs Bögar, Vad är sexigast? EDIT Till han som intervjuas efter RavenE Redigerad 16 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Om du inte hade fått välja han du kommer att välja till att intervjuas nästa gång. Vem skulle du ha valt då? Har din pappa många sidenskjortor? Vilken färg är dina lakan? Har du strumpor med Ior på? Rakar du könshåret med en Sabel? Volvo vs Saab? Mary-Kate vs Ashley? Huset fullt vs So Little Time? Rävar vs Pitbulls? Lesbbar vs Bögar, Vad är sexigast? Du är lite sent ute med frågorna.. intervjun har redan varit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Du är lite sent ute med frågorna.. intervjun har redan varit.. Attans!. Trodde den skulle vara nid 21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Attans!. Trodde den skulle vara nid 21 Aha Men jag kan svara på dom iaf, om du vill det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 (redigerad) Aha Men jag kan svara på dom iaf, om du vill det Precis. Inga problem. Pma svaren så kommer de med. Fram tills nästa är vald är det okej med sista minuten frågor... Redigerad 16 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Har nu svarat på frågorna som Godfather ställde. Som Vice. sa: "Fram tills nästa är vald är det okej med sista minuten frågor..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Muhaha! Jag lyckades! Jag fick Räven att svara på mina frågor! Nu är jag dock förplåstrigt nyfiken på vem som ska intervjuas nästa gång, Jag ser inget självklart val som jag sett nästan alla andra gånger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 augusti, 2006 Fyfan vilken jävla spamtråd detta har blivit, hälften av alla frågorna är totalt oseriösa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts