GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Ah, såg det inte förrens nu. Fattade inte vad ni menade först... Intervjun görs under kvällen btw. En sak är säker med dig. Du är dig lik och kommer alltid vara dig lik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 En sak är säker med dig. Du är dig lik och kommer alltid vara dig lik. Hahaha! Tack, tar det som en komplimang. Får höra ganska ofta att jag är lite flummig. Rabarben´s intervju blev oxå helt snurrig. Jag frågade och sen svarade han men jag trodde han svarade på en tidigare fråga.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Hahaha! Tack, tar det som en komplimang. Får höra ganska ofta att jag är lite flummig. Rabarben´s intervju blev oxå helt snurrig. Jag frågade och sen svarade han men jag trodde han svarade på en tidigare fråga.... Och inte bara en gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Så rabarbens intervju kommer upp på Lördag eller Söndag då? EDIT; Sa rabarberponken Räven raskar över rått ris runt riddarborgen i en mikrofon? Redigerad 9 augusti, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Så rabarbens intervju kommer upp på Lördag eller Söndag då? EDIT; Sa rabarberponken Räven raskar över rått ris runt riddarborgen i en mikrofon? Lördag kommer den upp. (om KalleR är inne vill säga) Nej han kan redan säga det. Men om du vill lära dig uttala bokstaven R så kan han och jag hjälpa dig. Redigerad 10 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Så rabarbens intervju kommer upp på Lördag eller Söndag då? EDIT; Sa rabarberponken Räven raskar över rått ris runt riddarborgen i en mikrofon? Haha... jag ska lägga upp det snart. Tror jag kan lägga upp det idag... spela in i mobilen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Haha... jag ska lägga upp det snart. Tror jag kan lägga upp det idag... spela in i mobilen! Gör det.! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Gör det.! Här har du det godfather! En amr fil tyvärr men min grej som converterar dom funkar inte! R_ven_raskar__ver_r_tt_ris_runt_riddarborgen.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Bleh. Kan ju inte spela upp skitet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 REALPLAYER FTW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Tro mig, det låter exakt som man förväntar sig. "Ouäven ouaskarr överr ouått ouis ount ouiddarrborrgen" Varför låter altid skåningar äldre än vad de är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 (redigerad) Bleh. Kan ju inte spela upp skitet Här är wav! Inspelning.wav Kebab: Målbrottet FTW! Redigerad 10 augusti, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Veckans forumit är medlemen: RavenE Intervjun genomförs onsdag den 16/8-06 och läggs upp Lördagen den 19/8. Posta alla frågor som ni vill ha svar på. Han har säkert ett och annat som han inte vill skall komma upp i ljuset... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hur många bilder på tjejer har du egentligen på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Följdfråga på ovanstående: Har mor din någonsin hittat bilder på din dator, som du av vissa anledningar inte har kunnat radera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hahaha hur fan kan du låta sådär rabarben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hahaha hur fan kan du låta sådär rabarben? Ta det i Dagens lol istället! Och vice... skulle vi inte kunna ha en liten del i möt forumiten där man lägger upp ett ljudklipp på 10 sekunder där man säger nåt? RavenE: Hur gör du för att din mamma inte ska upptäcka dina bilder eller vet dom om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Du får en tjuga om du raderar ditt porrarkiv. Deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Och vice... skulle vi inte kunna ha en liten del i möt forumiten där man lägger upp ett ljudklipp på 10 sekunder där man säger nåt? Jo jag har funderat på att ha något mer än bara text där. Tex ett spel som varje forumit spelar och försöker få bästa resultat, eller att alla läger upp en liten bild på sig själv (om man vill) eller som du säger, ett ljudklipp. Mer exakt hur har du tänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jo jag har funderat på att ha något mer än bara text där. Tex ett spel som varje forumit spelar och försöker få bästa resultat, eller att alla läger upp en liten bild på sig själv (om man vill) eller som du säger, ett ljudklipp. Mer exakt hur har du tänkt? Bara ett ljudklipp på 10 sekunder där personen pratar så man kan höra vilken dialekt denne personen har! Och det där med spel låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts