Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak är säker med dig. Du är dig lik och kommer alltid vara dig lik. -_-^_^

Hahaha! Tack, tar det som en komplimang. Får höra ganska ofta att jag är lite flummig. Rabarben´s intervju blev oxå helt snurrig. Jag frågade och sen svarade han men jag trodde han svarade på en tidigare fråga.... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så rabarbens intervju kommer upp på Lördag eller Söndag då?

EDIT; Sa rabarberponken Räven raskar över rått ris runt riddarborgen i en mikrofon?

Lördag kommer den upp. (om KalleR är inne vill säga)

Nej han kan redan säga det. Men om du vill lära dig uttala bokstaven R så kan han och jag hjälpa dig. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och vice... skulle vi inte kunna ha en liten del i möt forumiten där man lägger upp ett ljudklipp på 10 sekunder där man säger nåt? :P

Jo jag har funderat på att ha något mer än bara text där. Tex ett spel som varje forumit spelar och försöker få bästa resultat, eller att alla läger upp en liten bild på sig själv (om man vill) eller som du säger, ett ljudklipp.

Mer exakt hur har du tänkt?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har funderat på att ha något mer än bara text där. Tex ett spel som varje forumit spelar och försöker få bästa resultat, eller att alla läger upp en liten bild på sig själv (om man vill) eller som du säger, ett ljudklipp.

Mer exakt hur har du tänkt?

Bara ett ljudklipp på 10 sekunder där personen pratar så man kan höra vilken dialekt denne personen har! Och det där med spel låter bra! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor