Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Kör mina 5 snabba:

Mamma/Pappa, TV/Dator, Basshunter/Carola, PS2/Xbox, Gtasajten/Aftonbladet?

Vill också bli intervjuad nån gång :o

Fast, det förstås. Jag syns ju inte direkt mkt på forumet, eller beter mig på något speciellt sätt. Så det lär nog dröja innan det blir min tur :D

Redigerad av RavenE
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vill också bli intervjuad nån gång ^_^

Fast, det förstås. Jag syns ju inte direkt mkt på forumet, eller beter mig på något speciellt sätt. Så det lär nog dröja innan det blir min tur :)

Man måste inte vara "känd" eller bete sig på något speciellt sätt för att bli vald. Nästan roligare om man får veta mer om en helt ny medlem. Men det är klart att det är en fördel om man är lite känd, eftersom chansen är större att bli vald då.

Tror att du har lika stor chans som alla andra att bli vald. Du är ju känd och trevlig så det finns säkert en del som vill välja dig. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste inte vara "känd" eller bete sig på något speciellt sätt för att bli vald. Nästan roligare om man får veta mer om en helt ny medlem. Men det är klart att det är en fördel om man är lite känd, eftersom chansen är större att bli vald då.

Tror att du har lika stor chans som alla andra att bli vald. Du är ju känd och trevlig så det finns säkert en del som vill välja dig. ^_^

Hittills har det nästan bara varit forumets "största" namn som har blivit valda, men du har rätt, alla har lika stor chans :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittills har det nästan bara varit forumets "största" namn som har blivit valda, men du har rätt, alla har lika stor chans ^_^

Det var inte längesen som Spajdermän och Maimstream blev medlemmar. Så, det går nog ska du se.

Men jag är intresserad av att läsa en intervju från [ B ][ O ][ T ], The_go, Pain_To_ThE_MaX, för de tycker jag är extra intressanta. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om det var intervjun med mig som du trodde skulle bli intressant, varför trodde du det ? :)^_^

Tyvärr, men det var intervjun med Rabarben som jag tyckte verkade intressant. Därför att(kanske Du undrar?) Jag diggar frågorna till honom!! :P

Fast jag läste din intervju igår. :)

Det var inte längesen som Spajdermän och Maimstream blev medlemmar. Så, det går nog ska du se.

Men jag är intresserad av att läsa en intervju från [ B ][ O ][ T ], The_go, Pain_To_ThE_MaX, för de tycker jag är extra intressanta. :)

Nämen! ;):)

Redigerad av The_go
Länk till kommentar
Dela på andra sidor