RavenE Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Kör mina 5 snabba: Mamma/Pappa, TV/Dator, Basshunter/Carola, PS2/Xbox, Gtasajten/Aftonbladet? Vill också bli intervjuad nån gång Fast, det förstås. Jag syns ju inte direkt mkt på forumet, eller beter mig på något speciellt sätt. Så det lär nog dröja innan det blir min tur Redigerad 6 augusti, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Vill också bli intervjuad nån gång Fast, det förstås. Jag syns ju inte direkt mkt på forumet, eller beter mig på något speciellt sätt. Så det lär nog dröja innan det blir min tur --- Rabarben: Finner du Frenzys signaturer vackra att kolla på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Du får bo i vilket län du vill utom Skåne. Vilket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Är det någon som någonsin klagat på din skånska? Redigerad 6 augusti, 2006 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Tack för upplysningen! Jag tror nämligen att intervjun kommer bli intressant att läsa... Lycka till! Om det var intervjun med mig som du trodde skulle bli intressant, varför trodde du det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vill också bli intervjuad nån gång Fast, det förstås. Jag syns ju inte direkt mkt på forumet, eller beter mig på något speciellt sätt. Så det lär nog dröja innan det blir min tur Man måste inte vara "känd" eller bete sig på något speciellt sätt för att bli vald. Nästan roligare om man får veta mer om en helt ny medlem. Men det är klart att det är en fördel om man är lite känd, eftersom chansen är större att bli vald då. Tror att du har lika stor chans som alla andra att bli vald. Du är ju känd och trevlig så det finns säkert en del som vill välja dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Vad är dina åsikter om alkohol/droger/rökning? Redigerad 7 augusti, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Man måste inte vara "känd" eller bete sig på något speciellt sätt för att bli vald. Nästan roligare om man får veta mer om en helt ny medlem. Men det är klart att det är en fördel om man är lite känd, eftersom chansen är större att bli vald då. Tror att du har lika stor chans som alla andra att bli vald. Du är ju känd och trevlig så det finns säkert en del som vill välja dig. Hittills har det nästan bara varit forumets "största" namn som har blivit valda, men du har rätt, alla har lika stor chans Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Om det var intervjun med mig som du trodde skulle bli intressant, varför trodde du det ? Nej jag tror hon menade rabarbens intervju..´ Edit: Eller jag vetfian Redigerad 7 augusti, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Bästa på Sajten som du spelat Cs mot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Hittills har det nästan bara varit forumets "största" namn som har blivit valda, men du har rätt, alla har lika stor chans Det var inte längesen som Spajdermän och Maimstream blev medlemmar. Så, det går nog ska du se. Men jag är intresserad av att läsa en intervju från [ B ][ O ][ T ], The_go, Pain_To_ThE_MaX, för de tycker jag är extra intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Men jag är intresserad av att läsa en intervju från [ B ][ O ][ T ], The_go, Pain_To_ThE_MaX, Tija för de tycker jag är extra intressanta. Nejmen tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nej. Nu har jag bestämt mig för att inte läsa dessa intervjuer längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 (redigerad) Om det var intervjun med mig som du trodde skulle bli intressant, varför trodde du det ? Tyvärr, men det var intervjun med Rabarben som jag tyckte verkade intressant. Därför att(kanske Du undrar?) Jag diggar frågorna till honom!! Fast jag läste din intervju igår. Det var inte längesen som Spajdermän och Maimstream blev medlemmar. Så, det går nog ska du se. Men jag är intresserad av att läsa en intervju från [ B ][ O ][ T ], The_go, Pain_To_ThE_MaX, för de tycker jag är extra intressanta. Nämen! Redigerad 7 augusti, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Vill du ha ett recept på rabarberpudding? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 7 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2006 Nej. Nu har jag bestämt mig för att inte läsa dessa intervjuer längre. Nu kan det ju lika gärna läggas ner... Vad saknar du mest med forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Varför ska envisas du med att skriva ändån istället för ändå hela tiden? Ändån.. vafan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Låg och tänkte i sängen igår kväll, och kom på den mest ultimata frågan någonsin. Vilken medlem på forumet skulle du vilja se som programledare på Sommartorpet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Han heter rabarben. Ah, såg det inte förrens nu. Fattade inte vad ni menade först... Intervjun görs under kvällen btw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Sista minuten fråga Roligaste Forumiten? Vilken Forumit skulle du vilja helst va? (Inte dig själv då) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts