Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Okej ska jag skapa en ny användare som heter rabarbern så blir han intervjuad? Vilken praktmiss! Men iaf några frågor till Gillar du rabarber? Henke Larsson är din idol va? Hur gick det när din syrra skulle göra rabarberkräm? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har du planerat att bo kvar i skåne resten av ditt liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur mycket pengar skulle du kräva för att ha sex med en man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Schysst fråga! Fast ska det inte vara "vad" istället för "varför"? Haha, oj. Förlåt. Dumma fingrar.. -- Hur mår du, psykiskt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har du en traktor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hur kommer det sig att du är en sån "Skånepatriot"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Varför tar du alla skåne-angrepp personligt? Redigerad 5 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Känner du dig välkommen på GTAsajten? Skulle du vilja bo i Sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Är du rasist/helt dum i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle du vilja bo i Sverige? --- Om du fick en chans att bli moderator. Skulle du ta den? Hur är din och Tweaks relation nu för tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Är du rasist/helt dum i huvudet? Vi har åsiktfrihet i Sverige. Man är inte dum i huvudet för att man har en anolunda syn på saker och ting än vad majoriteten har. Trånsynt är man möjligtvis, inte dum i huvudet. Skippa såna där korkade frågor för de kommer givetvis ändå inte med. Redigerad 5 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Är det verkligen sant att skåningar inte kan säga R? Kan du säga Räven Raskar över rått ris runt Riddarborgen i en mikrofon och skicka till alla oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vi har åsiktfrihet i Sverige. Man är inte dum i huvudet för att man har en anolunda syn på saker och ting än vad majoriteten har. Trånsynt är man möjligtvis, inte dum i huvudet. Skippa såna där korkade frågor för de kommer givetvis ändå inte med. Hon frågade ju bara, han kan svara nej. Det var ju inte precis som att hon påstod att han var rasist. Är du främlingsfientlig, rabarben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Hon frågade ju bara, han kan svara nej. Det var ju inte precis som att hon påstod att han var rasist. Är du främlingsfientlig, rabarben? Så om du hade fått frågan "är du dum i huvudet" så hade du tyckt att det var en vettig och rolig fråga att svara på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Så om du hade fått frågan "är du dum i huvudet" så hade du tyckt att det var en vettig och rolig fråga att svara på? Hon frågade om han var rasist, vilket jag upplever det som hon tycker är "att vara dum i huvudet". Eller så kanske hon frågade "Är du rasist?" och "Är du dum i huvudet?" i en mening? Eller så kanske hon frågade "Är du rasist eller dum i huvudet?" rabarben: Vad tror du Tija menade med sin fråga? Redigerad 5 augusti, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 *Maimstream svamlar osamanhängande* rabarben: Vad tror du Tija menade med sin fråga? Hon skrev "är du rasist/dum i huvudet" det innebär att rasist och dum i huvudet är samma sak. Och bara för att man är rasist så är man inte dum i huvudet. Hur som helst kommer sådana frågor inte med. Slut med offtopic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Helgens intervju är något försenad (som ni kanske har märkt.) eftersom jag inte lyckats få tag i KalleR. Och idag jobbar jag till 21:00. Så får jag tag i honom när jag kommer hem vid 21:30 tiden så kommer den upp då. Annars skall jag försöka få upp den under morgondagen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Helgens intervju är något försenad (som ni kanske har märkt.) eftersom jag inte lyckats få tag i KalleR. Och idag jobbar jag till 21:00. Så får jag tag i honom när jag kommer hem vid 21:30 tiden så kommer den upp då. Annars skall jag försöka få upp den under morgondagen. Tack för upplysningen! Jag tror nämligen att intervjun kommer bli intressant att läsa... Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Fråga till rabarben: Tänk dig att jag är lika gammal som du, eller ett år yngre. Jag är mindre och med största sannolikhet svagare än dig. Om du då skulle träffa mig och jag, på fullt allvar, går fram till dig dig och säger något i stil med: "Gräv bort skåne!" "Skåne är det sämsta landskapet och en skam för Sverige" eller "Man hör ju för fan inte vad vad ni säger när ni pratar!" ...skulle du slå till mig då? Edit: Faktiskt, den är seriöst menad. Redigerad 6 augusti, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Fråga till rabarben: Tänk dig att jag är lika gammal som du, eller ett år yngre. Jag är mindre och med största sannolikhet svagare än dig. Om du då skulle träffa mig och jag, på fullt allvar, går fram till dig dig och säger något i stil med: "Gräv bort skåne!" "Skåne är det sämsta landskapet och en skam för Sverige" eller "Man hör ju för fan inte vad vad ni säger när ni pratar!" ...skulle du slå till mig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts