Jump to content

Veckans forumit!

Vice.
 Share

Recommended Posts

Okej ska jag skapa en ny användare som heter rabarbern så blir han intervjuad? :P

Vilken praktmiss!

Men iaf några frågor till

Gillar du rabarber?

Henke Larsson är din idol va?

Hur gick det när din syrra skulle göra rabarberkräm?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,7k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Är du rasist/helt dum i huvudet?

Vi har åsiktfrihet i Sverige. Man är inte dum i huvudet för att man har en anolunda syn på saker och ting än vad majoriteten har.

Trånsynt är man möjligtvis, inte dum i huvudet.

Skippa såna där korkade frågor för de kommer givetvis ändå inte med. :shifty:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi har åsiktfrihet i Sverige. Man är inte dum i huvudet för att man har en anolunda syn på saker och ting än vad majoriteten har.

Trånsynt är man möjligtvis, inte dum i huvudet.

Skippa såna där korkade frågor för de kommer givetvis ändå inte med. :shifty:

Hon frågade ju bara, han kan svara nej. Det var ju inte precis som att hon påstod att han var rasist.

Är du främlingsfientlig, rabarben?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så om du hade fått frågan "är du dum i huvudet" så hade du tyckt att det var en vettig och rolig fråga att svara på?

Hon frågade om han var rasist, vilket jag upplever det som hon tycker är "att vara dum i huvudet". Eller så kanske hon frågade "Är du rasist?" och "Är du dum i huvudet?" i en mening? Eller så kanske hon frågade "Är du rasist eller dum i huvudet?" :shifty:

rabarben: Vad tror du Tija menade med sin fråga?

Redigerad av Maimstream
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Maimstream svamlar osamanhängande* :(

:shifty:

rabarben: Vad tror du Tija menade med sin fråga?

Hon skrev "är du rasist/dum i huvudet" det innebär att rasist och dum i huvudet är samma sak. Och bara för att man är rasist så är man inte dum i huvudet.

Hur som helst kommer sådana frågor inte med. Slut med offtopic.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helgens intervju är något försenad (som ni kanske har märkt.) eftersom jag inte lyckats få tag i KalleR.

Och idag jobbar jag till 21:00. Så får jag tag i honom när jag kommer hem vid 21:30 tiden så kommer den upp då. Annars skall jag försöka få upp den under morgondagen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helgens intervju är något försenad (som ni kanske har märkt.) eftersom jag inte lyckats få tag i KalleR.

Och idag jobbar jag till 21:00. Så får jag tag i honom när jag kommer hem vid 21:30 tiden så kommer den upp då. Annars skall jag försöka få upp den under morgondagen.

Tack för upplysningen! :lol: Jag tror nämligen att intervjun kommer bli intressant att läsa... Lycka till! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga till rabarben:

Tänk dig att jag är lika gammal som du, eller ett år yngre. Jag är mindre och med största sannolikhet svagare än dig. Om du då skulle träffa mig och jag, på fullt allvar, går fram till dig dig och säger något i stil med: "Gräv bort skåne!" "Skåne är det sämsta landskapet och en skam för Sverige" eller "Man hör ju för fan inte vad vad ni säger när ni pratar!"

...skulle du slå till mig då?

Edit: Faktiskt, den är seriöst menad.

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fråga till rabarben:

Tänk dig att jag är lika gammal som du, eller ett år yngre. Jag är mindre och med största sannolikhet svagare än dig. Om du då skulle träffa mig och jag, på fullt allvar, går fram till dig dig och säger något i stil med: "Gräv bort skåne!" "Skåne är det sämsta landskapet och en skam för Sverige" eller "Man hör ju för fan inte vad vad ni säger när ni pratar!"

...skulle du slå till mig då?

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor