Vice. Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Veckans forumit är medlemen: rabarben Redigerad 10 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Vilken överraskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Men jag får väl välja vem f*n jag vill, eller ? Fyfan säger jag bara. Jag fårstår mig bara inte på er ibland. Lika väl som att du skulle ha valt någon du tycker är schysst etc gör jag det. Jag förstår inte vad ni har imot det. Redigerad 2 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men jag får väl välja vem f*n jag vill, eller ? Fyfan säger jag bara. Jag fårstår mig bara inte på er ibland. Lika väl som att du skulle ha valt någon du tycker är schysst etc gör jag det. Jag förstår inte vad ni har imot det. BLI INTE ARG. :'( Jag blev bara så till mig när Store Tweaks profetia slog in. "Fårstår" du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 Men jag får väl välja vem f*n jag vill, eller ? Fyfan säger jag bara. Jag fårstår mig bara inte på er ibland. Lika väl som att du skulle ha valt någon du tycker är schysst etc gör jag det. Jag förstår inte vad ni har imot det. Vem har tryckt upp en flaggstång i anus på dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Vem har tryckt upp en flaggstång i anus på dig då? Ingen... @Pico: Förlåt om jag tog det fel, men jag blir bara så trött på allt gnäll om att det är så solklart att jag skulle välja Rabarben. No offence man. Redigerad 2 augusti, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2006 (redigerad) Jaja, lungna ner er nu. Den som intervjuas har rätt att välja vem den vill. Och det är klart att man väljer den som man är kompis med eller tycker är intressant. rabarbern är lika intressant och välkommen att bli intervjuad som alla andra. Det är många forumiter innan Lajnux vars val av nästa har varit lätta att räkna ut.. Redigerad 2 augusti, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Är jag kompis med Mr. Mejsel (aka ZcruweN)? Fuck no! Ändå valde jag honom... För att han är intressant! Snorkeldykande grodfenor, vad har jag gjort? rabarben: Vad är rabarben i obestämd singular form? Om Lajnux inte hade varit intervjuad hade du valt honom då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Din signatur stämmer inte överrens med tidsflödet! Ska du byta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Definierar du dig själv som en kille med hett temperament? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Vad har du för handikapp i golf? Har du rosa hängslebyxor? Har du några superkrafter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 (redigerad) Vad har du för relation till muffins? Redigerad 5 augusti, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Gillar du rabarber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Varför har du för relation till muffins? Schysst fråga! Fast ska det inte vara "vad" istället för "varför"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Vad är den hjärtekrossande historien bakom din rosa keps? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 BLI INTE ARG. :'( Jag blev bara så till mig när Store Tweaks profetia slog in. "Fårstår" du? Hahahahaha, fyfan vad klockrent! ´Vad har du för handikapp i golf, ´rabarben`? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Skulle du definiera dig själv som en duktig golfare, eller en ofrivillig golfare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Lyssnar du på låten Midtown - Give It Up enbart för att jag fullkomligt älskar den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Vad har du på dig nu *dreglar*? Vilken färg har dina lakan? Är ballonger djävulens påfund Har du en get på balkongen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Nästa forumit som kommer att bli intervjuad är forumets egna rotfrukt, rabarbern Intervjun genomförs onsdag den 9/8-06 och läggs upp Lördagen den 12/8. Ställ i vanlig de frågor ni vattna vår rabarber med. Han heter rabarben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts