saffecool Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gillar du tjejer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Gillar du tjejer? Ja, det undrar jag också.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Själv tycker jag "Changes" är en väldigt snärtig låt, gör alltid en liten dans på skrivbordet när jag hör den. Vilken låt av Tupac tycker du är bäst? Vad krävs det för bevis för dig för att inse att Tupac är död? Vad är det första du skulle göra om Tupac faktiskt levde, och började släppa musik igen? Vad skulle du välja emellan: a) Tupac levde och började göra musik igen Du får oändligt med pengar, blir hur populär, omtyckt, vadfan som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hur känns det att bli förknippad med Tupac, och din kamp för att bevisa att han lever, hela jämra tiden? How does it feeeeel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Hur känns det att bli förknippad med Tupac, och din kamp för att bevisa att han lever, hela jämra tiden? How does it feeeeel? Man kan ju inte säga att han inte direkt bett om det. Det är det första jag tänker på när jag hör namnet "Cortez". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Finns ingen ålders regel eller att man måste ha varit med en viss tid. Det är enbart den föregående som har rätten att välja nästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Varför envisas du om att säga att tupac lever? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Man kan ju inte säga att han inte direkt bett om det. Det är det första jag tänker på när jag hör namnet "Cortez". En bra fråga, nonetheless. Så pilutta dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Favoritlåt? Favoritfilm? Favoritspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Är det någon av 2pacs album som du har som favorit? isåfall vilken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ska du bli hiphopare när du blir äldre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Har du långt hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 30 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 september, 2005 Ska du bli hiphopare när du blir äldre? Han är nog det... Han rappar iaf Har du långt hår? Han har kort Wooow Jag kan ju mycket om den här killen Förresten Ditt bästa Raggnings tipps ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Om det bevisas att tupac är död / Tupac lever. Börjar du lyssna mer intenivt på hans musik då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har du något bra tips på något bra som man kan ha på sina popcorn, förutom salt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Har du något bra tips på något bra som man kan ha på sina popcorn, förutom salt? Hahaha. Hur mycket skulle du betala för att få sitta och snacka med Tupac i några tmmar och han svarade på alla dina frågor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är du vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Är du vit Det är han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är han. Sätt spoilervarning innan, äffäffäss... jag vill inte få alla frågor besvarade innan den stora dagen är här. Är du religiös? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 (redigerad) Lyssnar du på något annat än Tupac, och vad isåfall? Redigerad 1 oktober, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts