Tweak Skrivet 23 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2006 Ja jag skulle egentligen ha skrivit det i intervjun, men glömde det tyvärr. Vanligtvis vill jag ha nästa klar tills intervjun läggs upp men vi kom överrens om att försöka få tag i honom underhelgen. Annars väljs en annan på måndag. Är det Funnylin? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 (redigerad) Nästa forumit som kommer att bli intervjuad är the_copy Intervjun genomförs onsdag den 26/7-06 och läggs upp Lördagen den 29/7. Utnämnadet av veckans forumit blev lite försenat, ursäkta för det, men nu är personen vald och kan ta emot frågor så posta på grabbar. (& tjejer) Redigerad 24 juli, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Varför har du alltid tomteluvan som avatar? Det är ju inte jul nu precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag önskar någon skulle kunna föreslå mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag önskar någon skulle kunna föreslå mig Fortsätt skriva så väldigt bra inlägg så blir du nog det ska du se Kan du något som du tror att du är ganska ensam om att kunna på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2006 Jag önskar någon skulle kunna föreslå mig Stick with the flow och ha tur, nån gång i framtiden kommer du kanske bli vald - Gillar du frukt? isånafall vilken är din favorit frukt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Fortsätt skriva så väldigt bra inlägg så blir du nog det ska du se Kan du något som du tror att du är ganska ensam om att kunna på forumet? ooja. Jag är en obesegrad storätare. Har aldrig förlorat en matätartävling. Förra veckan åt jag 13 slajsar på pizzahut och det ska tydligen vara imponerande med tanke på att min vikt sällan överstiger 60 kg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Stor bokstav, kek the_copy, hur många har PMat dig och sagt att du är dum i huvudet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Humma... the_copy: Vem är originalet? Vad har du för musik i din samling? Vad lyssnar du för radio, analog eller digital, och vad för kanal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 The_copy: Vinter, vår, sommar eller höst? vilken årstid är bäst och varför?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 ooja. Jag är en obesegrad storätare. Har aldrig förlorat en matätartävling. Förra veckan åt jag 13 slajsar på pizzahut och det ska tydligen vara imponerande med tanke på att min vikt sällan överstiger 60 kg. Det var inte dig han frågade. Han ställde förmodligen frågan till intervjuven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kennzil Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Hahaha oj, sorry, nyvaken vettö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 När grät du senast? Varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Poppare, Ja eller nej ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Intervjun uppskjuten en dag eftersom utnämnandet blev lite sent. En extra dag för frågor alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Vice kanske har sökt mig, men det har åskat här så jag har haft min dator avslagen. Så de blir imorrn antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Intervjun genomförs nu. Posta era sista minuten frågor om ni har några. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Vilka är dina intressen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Nästa forumit som kommer att bli intervjuad är Lajnux Intervjun genomförs onsdag den 2/8-06 och läggs upp Lördagen den 5/8. Ställ era närgånga frågor som ni vill ha svar på ang. den här lilla filuren. Har han någott skelett i garderoben, eller kanske i sängen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har du nåt skelett i ditt rum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts